PDA

Vis full versjon : Gratis brystpumpe.

Tigris
16-10-2002, 01:23
I dag var jeg litt rundt omkring og handlet inn små-ting som jeg mangler til beibisen kommer. Var bl.a på apoteket og handlet en del.. Stusset litt over hvor billig det ble, men sjekket ikke kvitteringen før jeg kom hjem; Jeg hadde ikke betalt for brystpumpa!!:D Fikk litt dårlig samvittighet først, men penger spart er penger tjent!! Hi-hi... 500,- sparte jeg der gitt!

Nå er det ikke mye vi mangler.. Har stor sett ALT. Nå ikveld har jeg begynt med rundvasken til jul.. Blæ! Hater vasking.. Men jeg vasket beibisklær samtidig, og det gjorde det hele myyye kosligere. Nå er det ikke lenge igjen, jenter!

IzziCreo
16-10-2002, 01:25
Heisan, Tigris

hvordan brystpumpe "kjøpte" ;) du deg? Jeg er i tvil om jeg skal velge manuell eller elektrisk - det er jo ikke akkurat stor forskjell i pris...

Klem Suzie Q 33+1

Tigris
16-10-2002, 01:29
Jeg "kjøpte" Avent sin... Har hørt mye bra om den. Skal visst være behagelig og enkel + at den lager ingen lyd. Vet om et par stk som brukte den, og var veldig fornøyde. Hørte på dem jeg.. Tørr ikke å kjøpe noe som jeg ikke har hørt noe om.

Alva
16-10-2002, 19:32
Vil bare skyte inn at JEG kjøpte Avent sin brystpumpe, manuell, riktignok, da jeg hadde fått førstemann, og var kjempefornøyd med den!! :)