PDA

Vis full versjon : Oppmuntring, anyone?

Nre77
16-10-2002, 03:09
Hei.

Denne syklusen går jeg på dobbel pergokur. Gikk også til innkjøp av SG sine EL-tester. Men rakk ikke å bruke disse, for i følge tcoyf så fikk jeg EL 5 dager for TIDLIG. Dette har ALDRI skjedd før. Har sykluser på 30-45 dager, og har aldri hatt kortere. Kan det være pergoen som gjør dette?

Pga denne uforventede tidlige EL så har vi heller ikke hatt noe særlig sex i den perioden, bare dagen før EL. Har prøvd i to år nå, og alle de andre foregående 24 syklusene så har vi hatt MYE sex i flere dager før og etter EL, men det har ikke skjedd noe fordet.

Denne gangen synes jeg at kroppen er så "rar". Det har den i og for seg vært mange ganger før også, men...

Og tcoyf kurven min (http://www.tcoyf.com/cgi-bin/chart.pl/nre) er veldig spennendes denne mnd synes jeg.

Noen som kan komme med oppmuntrende kommentarer og råd?

Klem fra Nre

MokkMokk
16-10-2002, 10:07
..for TCOYF-kurven din ser jo kjempelovende ut! :klapp:
Og ja, det er nok Pergo'en som har fremskyndet EL. Vanligvis sier man at EL kan komme litt senere enn vanlig, men jeg går ut fra at dette gjelder de som ikke har fullt så lange sykluser uten Pergo. Men, jeg syns det er rart at du ikke fikk informasjon av gyn om at EL kunne dukke opp på annet tidspunkt enn vanlig?

Vel vel :)
Du er bekymret for om kos bare dagen før EL er tilstrekkelig.
Da kan jeg fortelle at vi hadde også kos bare èn gang i EL-tider denne gangen; og det var to dager før EL!
Vi har aldri hatt såå lite kos i en syklus før..
Og jammen endte det ikke med :baby: i magen! :p

Du skal ikke se bort fra at en endring i mønsteret nå kanskje fører frem?!
Ikke rakk du el-testing (med det stresset det kan påføre kroppen..), og ikke tenkte du på EL da EL var.
Kanskje, kanskje er det det som skal til?

Selv levde vi i et oppussings-/ flyttekaos, og prøvingen kom litt i bakleksa av den grunn.
Jeg har hele tiden sagt jeg ikke tror på denne "stress-teorien", men likevel har jeg vondt for å tro at det bare er flaks også,
å få klaff akkurat den gangen man ikke har tid til å tenke prøving..?! :uff:

Jeg vil ønske deg masse lykke til i dagene fremover,
skal holde et øye med kurven din, for den var virkelig spennende!
Håper det er din tur nå nre, til å komme over til SM!!

Mange klemmer fra
verene
(6+1)

Nre77
16-10-2002, 16:02
Takk for svar, Verene! Og gratulere med endelig kul på magen! Fåper at det går bra for deg!

Utrolig som noen betryggende ord kan gi trøst!

I dag så bekreftet tcoyf triphasisk mønster. Blir helt svimmel, jeg... Men jeg prøver å holde beina godt plantet på jorda. Har jo trodd så mye før også...

Men, kan ikke la være å tenke på at det er jo typisk å bli gravid akkurat denne mnd... Da vil jeg føde rundt de tider som vi skal gifte oss neste år... Må utsette og odne alt på nytt da... men med STOR GLEDE hvis det ha klaffet, selvfølgelig! :p :p :p

Venter nå ikke mens den 20. Prøver å holde meg, men lurer på om jeg klarer... Klør i fingrene etter å kjøpe en test.

Skal holde dere oppdatert.

Klem fra Nre

Tidl. bruker
16-10-2002, 23:41
Ville bare si LYKKE TIL!!!

Klemz

Miriam
17-10-2002, 11:33
Lykke til, NRE!

Jeg synes det ser ut som om dere traff helt perfekt i forhold til EL.
Du skal se det blir baby av dette... :D

Klem fra Miriam i maiklubben

Nre77
17-10-2002, 11:48
I dag steg tempen enda mer. Tror jeg drar og kjøper en test i dag! Klarer ikke å holde meg mer. Bre tre dager til forventet ikke-mens, men så er det festligheter i helga, da...

Takk for lykkeønskninger. :happycry: :nuss :kyss:

Nre77
18-10-2002, 02:37
Tok testen, en CB, og den var negativ såklart... Så da daler vel tempen i morgen, tenker jeg.... Hvis ikke tester jeg igjen over helga.

Nre

Nre77
18-10-2002, 14:34
....Og i dag så, utrolig nok, steg tempen bittelitt til fra 37.03 til 37,05... Kanskje et lite håp?? Mistet litt motet igjen i går, da jeg traff på ei venninne av meg såm ikke turde å fortelle meg (men det kom jo fram da) at hun var blitt gravid...igjen... ikke planlagt....igjen... Var tre-fire uker på vei, som jeg vil være nå, hvis det har klaffet...

Sorry, vet at dette ikke er rette plassen for syting, så jeg får dra meg inn på snartgravid igjen og syte der om hvor fælt jeg har det...

Nre

Tidl. bruker
18-10-2002, 16:43
Ta en test igjen når du forventer mens du, så lenge temperaturen ikke synker for mye, er det alltids håp! Og din har jo steget litt!:)

Lykke til, jeg følger med deg!

Klemz

Miriam
18-10-2002, 17:32
Det er like OK å syte her som på SG...

De fleste av oss har vel vært igjennom det samme som deg, så vi skjønner deg såååå godt!
Jeg XXXXer fingrene for deg i helgen,

Klem fra Miriam :) 9+6