PDA

Vis full versjon : I dag skal jeg sjekke at alt fortsatt er der....

Miriam
16-10-2002, 12:19
Jada, om en time skal jeg på UL for å se om alt er i orden etter blødningene jeg hadde i forrige uke.
Jeg tror det har gått bra, noen dager på sofaen gjorde forhåpentligvis det de skulle. Det "kjennes" iallefall som det skal, men det er jo så vanskelig å si....

Miriam-mannen skal være med også - hvis han rekker det. Slik jeg kjenner han kan vel det være et åpent spørsmål, men han har iallefall sååååå lyst.... Jaja. :uff:

Jeg er SÅ SPENT! Himmel og hav, la det gå bra da...

Hvis alt er i orden (og jeg tror jo egentlig det) blir det en spesiell dag for oss på flere måter. I dag er det 7 år siden vi ble sammen, og skal ut og spise og (forhåpentligvis) feire. (Jeg tør visst ikke helt ta noe på forskudd...)
Jeg kommer med ny rapport senere i dag,

Klemmer fra en spent Miriam

Nøtteliten
16-10-2002, 12:23
jeg krysser fingrene for deg Miriam - håper virkelig dere får se et flott lite nurk som spreller som bare det! Håpre Miriammannen får tid til å bli med...men jeg kjenner godt igjen denne om han rekker det...det er nok vi jenter som tar helt av med dette til å begynne med og så er det ikke så viktig for dem å være med til legen i hvertfall ikke i starten!

Håper virkelig alt er bra og tenker på deg!! Og kos dere med 7 års dagen da!

Nøtteliten
12+0

Kajsa
16-10-2002, 12:24
Jeg krysser fingrene for deg:)

MokkMokk
16-10-2002, 12:40
Lykke til Miriam, jeg krysser fingrene for at alt er som det skal være!
Du skal se du ser et pittelite nurk der inne, og alt er vel :)

Og, gratulerer med 7-års jubileum :klapp:

Klem fra

Isabell@
16-10-2002, 13:24
Du får nok se en bitteliten :baby: i magen, skal du se. Det er virkelig fantastisk!! Mannen din bør absolutt finne seg tid til det. Min mann var med på ultralyd i uke 9 og han ble så fascinert. Han var mer entusiastisk enn meg etterpå, gikk og snakket om det i flere dager etterpå.

Linemor
16-10-2002, 13:31
Lykke til. Og venter spent på melding fra deg. Jeg håper alt er bra.
krysser fingrene for deg.

Gratulerer med 7 års jubileum.

Stine-mor
16-10-2002, 13:36
Gratulerer med 7 år sammen :klapp:

Ønsker deg lykke til på UL idag :)

Krysser fingrene litt også jeg xxxxxxxxxxxx

Kiki2
16-10-2002, 13:40
men er jo ganske sikker på at alt er som det skal. Du får kose deg med synet av :baby: og så må dere kose dere i kveld med veloverstått ul og 7 år!

:D :) :klapp:

Tidl. bruker
16-10-2002, 15:03
Lykke til,Miriam!!!!

Krysser fingre og tær for at dere får se det dere ønsker! XXXXXX
Det går nok så bra skal du se!!!!:kidoki::kidoki::kidoki:

Håper dere får en fin feiring av 7 års dagen deres!!! :)

HUSK å gi oss rapport når du kommer tilbake!!!