Vis full versjon : få til..
Skal vi starte et bildegalleri her og? med UL, Mage og det vi måtte føle for:???:
Jeg vil gjerne se dere, men personlig er jeg litt for pysete til å legge ut meg selv på nett:( Men som sagt, vil gjerne se hvem som er her inne....
Chanel 28+0
å her...bilde fra UL 15.mars
enda et UL bilde...
Må bare vente på godkjenning;)
Her har dere meg,Flickan :) Riktignok et ganske gammelt bilde,men det får ikke hjelpe..
Håper flere vil vise seg,kjedelig om det bare blir bilde av meg her inne :( :uff:
Tidl. bruker
06-04-2004, 19:47
tvinne hår og ellers ikke være helt tilstede :fnis:
Tidl. bruker
07-04-2004, 13:44
Og nå har jeg rukket å bli 20+5.. tiden flyr!! :D Trykk her, fort deg, fort deg!! (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?threadid=73417)
Tidl. bruker
07-04-2004, 13:47
Lille Haakon (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=74002)
Har dessverre ikke verken scanner eller digital-kamera så defor får ikke jeg lagt ut noen bilder.(vet ikke om jeg hadde turd uannsett,siden jeg er så pysete:o )Men det er kjekt å se dere ander:kidoki:
Kjekt å se dere andre,skulle det liksom stå i min forrige melding:rødme: :herregud:
kommende onkel på 8 år har kjøpt klær til babyen min..med litt hjelp av mamma;)
Tidl. bruker
13-04-2004, 07:22
Gud så deilig det skal bli å få ut disse små nurkene,jenter? Jeg så en fødsel på tv'n igår.. på Reality Tv, bare sånn litt da.. og ho var SÅ flink ho dama. Tok det hele helt rolig selv om hun hadde vondt, og hun smilte og lo i PRESSRIENE.. ;) Sånn vil jeg også!!
Magen min (23+6) Litt blå etter sprøytene :uff: :uff:
:dubidua: Har vært og kjøpt babyens første par med sko og matchende jakke i dag!
Kan nesten ikke vente til babyen kommer og blir stor nok til skoene :vilha:
Har ikke så mye å stille opp med her enda, men jeg kan nå legge inn bilde i fra ultralyden i dag :)
Noe som var en helt ubeskrivelig opplevelse, heilt vidunderlig å se det lille hjerte slå :)
Så om jeg ble tilbakesatt en hel mnd så får det bare vær, får tenke positivt, når har jeg ikke drukket mens jeg har vært gravid å vi rekker og å flytte inn i leiligheten før babyen kommer (forhåpentligvis) ;)
Ikke så mye en ser ennå, men en ser fosteret og plommesekken, og jeg kunne tydelig se at hjerte slo i den lille kroppen, 130 herlige slag i minuttet :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.