Vis full versjon : I morra blir jeg mamma igjen!!
HEI ALLE SAMMEN!!
Nå sitter jeg her med baggen ferdigpakket, har vasket klær til meg selv, storebror og samboern så de skal klare seg i en uke. Pakket ferdig til storebrors første dag i barnehage på mandag, lagd liste over hvem som skal ha melding pr. mob etter fødsel, ryddet, gjort i stand henteklær, osv. osv.... Har ikke hatt tid til å være så aktiv her inne, men nå sover storebror så da benytter jeg sjansen. Bare to t imer til jeg skal på sykehuset og legges inn- men jeg skal hjem etter å ha tatt prøver osv og så drar jeg heller tilbake i kveld...
I morra tidlig er det altså duket for keisersnitt, så om 24 timer ligger jegnok på overvåkningen nå med litt mindre mage og er tobarnsmamma!!! Tror ikke helt at det er gått opp for meg :ide:
Iallefall så blir jeg ikke koblet til nett på en ukes tid, så dere får ha en fin-fin uke, blir mye å sette seg inn i når jeg kommer hjem- så aktive som septemberklubben er:D :D
Skal komme med rapport så fort som mulig. Kanskje samboeren legger inn en aldri så liten melding her i løpet av helga!!!
Ta vare på dere selv nå i innspurten, kjære mage-damer!!!
:findag:
Jeg ønsket deg lykke til i meldingen min:) Ønsker deg lykke til her også. LYKKE LYKKE TIL:klem:
Klem fra Miro som har litt igjen tror jeg:)
Polyanna
15-08-2002, 15:12
Lykke lykke til!!!!!
Tenk, SÅ snart blir du mamma (igjen!).
Så flink du er til å stelle for mann og storebror! Det minner meg om min grandtante (moster Nelly) som hver sommer reiste hjem "på landet" en uke på ferie, og etterlot meget indignerte mann og sønn med en stor kjele grøt, rikelig med brødmat, samt en middag for hver dag i fryseren, med tineinstruksjoner. Hvert år skjedde det samme: Hun kom tilbake til to hulkinnede mannfolk som så på henne med anklagende blikk. De hadde spist brød og grøt til det var muggent, og ikke rørt frysemiddagene. Og de var MEGET fornærmet over at hun kunne forlate dem sånn..... :lol:
Lykke til igjen!:)
LYKKE TIL !!!
Er det ikke rart for oss som har hatt følge så lenge og så begynner vi å føde
GI LLYD FRA DEG !!
Klem
Vimsen T-19
Hei Nasse! :)
Tenk at det bare er timer igjen til du får møte den lille i magen din!:happycry:
Gleder meg til å få rapport om hvordan det har gått med dere.:D
Lykke, lykke til i morgen! Skal tenke på deg.
Klem fra Robyn, 35+4
Tidl. bruker
15-08-2002, 16:02
Ønsker deg masse lykke til i morgen, tenk 2barnsmor om 24 timer!! Missunner deg..
Lila T-21
*WOW*
Som tiden flyr. Og når dere i septemberklubben er ferdig med å verpe, så er det vår tur.......
Jeg synes det er veldig rart å tenke på at jeg skal bli MAMMA. Tenk, ett lite knøtt som jeg skal oppdra og ta ansvar for.....Og du da, Nasse, som skal ha barn igjen...!!?!
Kos deg, og lykke til!
KLem fra Pope
:klapp: :klapp: :klapp: LYKKE TIL !!!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Såå spennende da!
Tenk at det skal skje i morgen!:eek: Ufattelig!
Wow! Blir litt tom for ord jeg..
Uansett: Vi tenker på deg - LYKKE TIL !!! :klapp:
:klem: fra Stini & Lille Håp 35+4
Ble helt rørt her, tanken på å få holde den lille i armene i morgen er sååå nydelig!!!
Ønsker deg og dine all mulig lykke :hjerter:
:klem: Anne M + lillegutt 33+6 :baby:
MANGE GANGER LYKKE TIL NASSE!!!!!
Venter i spenning på rapport!
Klem fra Lotti:)
Lykke til!!!!!!!!! :)
Så spent du må være...!!!! :)
Vi blir sakte men sikkert færre i septemberklubben. Det nærmer seg med stormskritt!
Så spennende!
Klem fra Camille T-26 :)
Lykke til!!!
Hilsen LaLuna (som egentlig holder til i mars-klubben)
Åååååå.....Lykke, lykke til med keisersnittet, kjære Nasse.... Tenk at nå er det bare timer til du kan holde den lille gutten din i armene :gladtrist :gladtrist
Sender deg masse gode tanker på dagen før dagen og i morgen. Gleder meg veldig til å høre fra deg igjen :)
superstor til-lykke klem fra Mormona T-17
Du er bare sååå heldig!
Kan du ikke be mannen din legge inn vitale data, da????
:klem: fra aja 33+5
Nasse:)
Du er heldig du...håper alt går bra..og lykke til!!!!
Skulle ønske det var meg...
Om noen timer er alt vell:klapp: :klapp:
Koslig hvist mannen din stakk innom med litt oppdatering...blir rørt av gode historier om fødselen uansett:leiseg:
Klem fra Wanja34+4:findag:
Gode tanker og lykkeønskninger til deg!:)
Ønsker deg massevis av lykke til med snittet og alt som kommer. Tenke seg til ja....i morgen er du tobarnsmamma og verdens lykkeligste tenker jeg:p Herlig!!!!! :)
Det er ufattelig ja....Deler de tankene med deg. Virkelig. Selv skal jeg jo ha mine to ut neste onsdag og jeg forstår ikke at det faktisk skal skje nå...snart.....:baby:
Deler alt jeg har av gode tanker med deg og gleder meg til å høre fra deg her inne når du har kommet deg hjem etter barsel!
Skal :klapp: deg i mål!
Alle varme tanker sendes deg....
;)
:klem: fra
Månestråle
15-08-2002, 23:46
Så spennende!!! Ønsker deg all lykke til! Du må rapportere til oss så snart du orker om hvordan det har gått.
Tenk nå har du snart en :baby: i magen!
Klemmer Månestråle 36+2.
Månestråle
15-08-2002, 23:48
..en baby i magen?? Det må være varmen kombinert med svangerskapståke. Jeg mente selvsagt i armene!
Månestråle.
MetalMamma
16-08-2002, 01:47
Må bare få si LYKKE TIL, og KOS DEG! :klem:
Masse klemmer fra MetalMamma, som blir litt rørt her foran PC'n.... :gladtrist
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.