Tidl. bruker
15-08-2002, 15:09
...er helt i 100 nå!!!!!
Legen (som forøvrig var helt TOPPERS!) målte livmora til 15 cm!
Hun mente at enten så er jeg 1 mnd lengre på vei, ellers så er det 2 stk der inne! :eek:
Hun ordner en ekstra UL til oss slik at vi får avklart hva som gjør at magen er så stor. JIPPI!
Vet ikke ennå når det blir, men nokså snart iallefall:)
Ellers så kan jeg nevne at jeg kjente liv i går kveld da jeg hadde lagt meg :klapp:
Kjentes ut som en liten fisk som glei forbi under magen min, men sambo klarte ikke å kjenne noe som helst...det er vel mest en innvendig følelse ennå tenker jeg.
Fikk også høre hjertelyden i dag, og den var på ca 140. KULT!
Legen prøvde leeeenge for å høre om det var 2 stk der, men fant kun 1 :baby:.
Ble også henvist til fysioterapeut pga bekkenet, takk og pris for det:) Håper vi greier å stagnere smertene litt...
Er veldig forvirret og tankefull akkurat nå...kan liksom ikke helt tro at jeg kanskje er 1 mnd lenger på vei heller. Har jo fulgt nøye med syklusen min via temping + at jeg testet jo negativt før siste mens kom. Riktignok var den litt rar...
Er det 2 stk der så...jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Har bestandig ønsket meg tvillinger, men...HJELP!! *skjelver*
Jaja, får vel bare vente å se etter UL hva som skjer her.
Ellers så var alt greit, blodtrykket mitt 120/60, Hb 11,8, ikke no rart med urinen, og opp 3 kg tilsammen.
Klem fra Zafir og Gullklompen 13+4 (?)
Legen (som forøvrig var helt TOPPERS!) målte livmora til 15 cm!
Hun mente at enten så er jeg 1 mnd lengre på vei, ellers så er det 2 stk der inne! :eek:
Hun ordner en ekstra UL til oss slik at vi får avklart hva som gjør at magen er så stor. JIPPI!
Vet ikke ennå når det blir, men nokså snart iallefall:)
Ellers så kan jeg nevne at jeg kjente liv i går kveld da jeg hadde lagt meg :klapp:
Kjentes ut som en liten fisk som glei forbi under magen min, men sambo klarte ikke å kjenne noe som helst...det er vel mest en innvendig følelse ennå tenker jeg.
Fikk også høre hjertelyden i dag, og den var på ca 140. KULT!
Legen prøvde leeeenge for å høre om det var 2 stk der, men fant kun 1 :baby:.
Ble også henvist til fysioterapeut pga bekkenet, takk og pris for det:) Håper vi greier å stagnere smertene litt...
Er veldig forvirret og tankefull akkurat nå...kan liksom ikke helt tro at jeg kanskje er 1 mnd lenger på vei heller. Har jo fulgt nøye med syklusen min via temping + at jeg testet jo negativt før siste mens kom. Riktignok var den litt rar...
Er det 2 stk der så...jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Har bestandig ønsket meg tvillinger, men...HJELP!! *skjelver*
Jaja, får vel bare vente å se etter UL hva som skjer her.
Ellers så var alt greit, blodtrykket mitt 120/60, Hb 11,8, ikke no rart med urinen, og opp 3 kg tilsammen.
Klem fra Zafir og Gullklompen 13+4 (?)