trøtt
16-10-2002, 20:33
Jeg har antatt termin 15.06, er altså 5+3 i dag. Jeg har blødd litt(plettblødninger) siden fredag. Var hos legen i går. Han sa at hcg ble skilt ut i løpet av noen timer ved en spontanabort, så det var positivt at prøva var positiv.
Var på ul i dag hvor ikke de fant noe i livmora. Han fant derimot en væskeansamling på den ene eggstokken. Dette trengte ikke bety at det var graviditet utenfor livmoren, men det kan være det. Han sa også at det trengte ikke å bety at det ikke var noe i livmora forde om han ikke så noe.
Målte hcg og skal måle igjen til fredag for å se om den stiger. Skal på ny ul til mandag og da får jeg svar på prøvene.
Noen som har pplevd noe lignende og hvor det har gått bra?
Er litt nervøs
Var på ul i dag hvor ikke de fant noe i livmora. Han fant derimot en væskeansamling på den ene eggstokken. Dette trengte ikke bety at det var graviditet utenfor livmoren, men det kan være det. Han sa også at det trengte ikke å bety at det ikke var noe i livmora forde om han ikke så noe.
Målte hcg og skal måle igjen til fredag for å se om den stiger. Skal på ny ul til mandag og da får jeg svar på prøvene.
Noen som har pplevd noe lignende og hvor det har gått bra?
Er litt nervøs