Vis full versjon : Hva kommer vi til å savne....
Tidligere bruker
17-10-2002, 16:08
med å være gravid???
Om det i det hele tatt er noe vi kommer til å savne da:p
-sparkene og rullingen der inne:)
-oppmerksomheten fra venninnene:)
-shopping av utstyr. Dyrt men morsomt:uff:
-følelsen av at jeg skal bli mamma for første gang:)
Og sikkert mye mer.....
Dere da??
Amadala
Jeg kommer til å savne den enorme omsorgen og oppmerksomheten man får når man er gravid. Jeg synes det er sååå korselig med en samboer som passer på og styrer litt ekstra rundt meg for at jeg skal ha det bra. Samtidig er det spennende med baby i magen.. mange gøye tanker og drømmer om framtiden. Jeg tror jeg kommer til å se tilbake på denne perioden med et kjempe :D
Men ååååå hvor deilig det skal bli å få kroppen for meg selv igjen !!
Trilla
Det jeg kanskje kommer til å savne, er å ikke alltid være to...:p
Er jeg alene hjemme nå, er det en der inne som sparker og beveger seg, og som jeg prater med.
Plutselig blir det jo "bare meg" igjen..
Hanneelisa
17-10-2002, 17:31
Kommer kanskje til å savne redebyggingen, og alene tilværelsen (er jo min første, så jeg får en del tid for meg selv...) Dessuten så kommer jeg til å savne det å kunne legge på meg uhemma:) (nesten) All spenningen det er å være gravid.
Jo, det er mye som kommer til å bli anderledes etterpå- men jeg gleder meg enorm til det!!!!
Victoria
18-10-2002, 01:37
Kommer vel til å savne den spesielle tosomheten. Når baby kommer ut så er hun jo ikke bare min lenger, da skal pappa, besteforeldre, venninner og slekt ha en del av henne også.
Og så kommer jeg vel kanskje til å savne all oppmerksomheten + det å ha en unnskyldning for å være lat og ligge på sofaen.
Den gode følelsen jeg har inni meg av at jeg faktisk skaper et liv... følelsen som ingen kan se eller kjenne, vissheten bare jeg har, den intime kontakten som bare jeg og babyen merker... forventningsfølelsen, ja kanskje aller mest den.
Sine
Spenningen og gleden.
Spenningen over om det virkelig ER to blå streker på testen.
Spenningen over om den lille klarer å holde seg fast inni der.
Gleden over å skulle dele en fantastisk hemmelighet med besteforeldre og venninner.
Gleden ved å kjenne de første ørsmå bevegelsene.
Spenningen over hva det blir.
Gleden ved å fortelle to små jenter at de skal bli storesøstre til jul.
Spenningen rundt tiden før fødselen; "Er dette et tegn tro?"
Gleden og ydmykheten man føler ved å bringe et nytt flott barn til verden sammen med dem man er mest glad i her i livet :)
Det er mange følelser knyttet til et svangerskap, og man trenger alle ni månedene for å bli klar for oppgaven som følger :)
Jeg kommer til å savne sparkingen i magen, og forventningen til de to som gleder seg til å få en lillesøster/bror.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.