PDA

Vis full versjon : vanvittige lyster etter spesiell mat!!

fruit
17-10-2002, 16:12
Jeg har gått og kjent suget på noe i flere dager nå..... men jeg har ikke funnet ut hva det var jeg så absultt skulle ha... før igår, da jeg var på butikken, det kom dalende ned og skrek: DU BARE MÅ HA FÅREPØLSE!!!!!!!!
problemet var at butikken ikke hadde fårepølse, for her dugde ingenting annet enn vossafår... det endte med at jeg i hormontåke gikk til angrep på en RIMI-ansatt.... huff det var ikke særlig snilt... Heldigvis kunne jeg gå ut av butikken med hevet hode men UTEN fårepølse....
Det første jeg tenkte på da jeg våknet idag, var såklart FÅREPØLSE!!!!!!!
Så det endte med at har kastet matpakka og sprang byen rundt etter riktig FÅREPØLSE.....
Fant det heldigvis, og klarte å gomle i meg nesten hele pakka, resten skal jeg spise rett før jeg drar hjem..,... gleder meg allerede!!!

Denne lysten var helt vanvittig, for dere som er/har vært røykere, dere vet den lysten dere føler etter røyk når dere virkelig må ha røyk? gang den med 1000 da er dere der,,,,, helt vanvittig...

Er det andre av dere som har hatt slike vanvittige lyster??

:klapp: Fruit

Tjorva
17-10-2002, 16:25
Hei fruit:)

Jeg har også hatt slike vanvittige lyster...higer etter skikkelig krydret mat..sterkt krydret mat!!!
Sitter å ler godt når jeg leser om deg og fårepølsa di..Godt at du fikk tak i den til slutt da..hihi..og godt å vite at det er flere enn meg der ute med slike lyster:)

:findag:
klem fra trosvik og nurket

bobla
17-10-2002, 22:25
har også en spesiell lyst om dagen....det er enten boller ....eller så MÅ jeg ha baguett med brelett og hvitost på...selv om jeg lager matpakke med på jobben...så ender jeg opp med å gå å kjøpe en av de før nevnte godasakene :D :D :D

hormoner gjør rare ting med kroppen du;) ;)

hilsen
6+3+