Vis full versjon : "Så tykk du har blitt"...
Butterfly
17-10-2002, 16:30
Hei alle sammen!
Skriver her for å få ut litt sinne og fortvilelse... Vet ikke hvordan jeg skal få det ut ellers.
Var på kurs i går kveld med mine kollegaer, har vært sykemeldt i 8 mndr så jeg treffer dem ikke så ofte. Trodde kanskje det skulle bli ganske greitt men det ble det ikke. Fikk altfor mange kommentarer om hvor tjukk og stor jeg har blitt. Hvorfor ikke heller spør hvordan jeg har det og si noen hyggelige ting!!!!
Jeg har lagt på meg 20 kg så det er jo en del, men jeg var tynn fra før så jeg er ikke blitt feit. Har hatt anorexia i 8 år men har kommet over det og lært meg og leve med det. Men så er det noen dager der det ikke er like lett å takle kommentarer som Så tykk du har blitt!:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Strekkmerkene kom også i natt...:( Puppene er fulle av disse røde kloremerkene og jeg har også fått på fremside av lår, ridebukselår og til og med på rumpa:o
Huff...mye syting det her, men har en vanskelig dag i dag. Det er ikke alltid like lett å takle disse kroppslige forandringene synes jeg.
:findag: til dere alle! Sorry for sytinga:o
Butterfly 31+0
At ikke folk kan tenke litt før de prater !!!
Ville bare sende deg en god :klem: jeg, vet hvordan det føles når
man får slike kommentarer :uff: Selv om man har lært seg å leve
med kroppen og kommet over spiseforstyrrelsene svir alltid
sånne kommentarer, man vil nok alltid være litt ekstra var.... og kanskje spesielt nå som kroppen virkelig forandrer seg..
Prøv å fokuserer på den lille beibin som koser seg i magen din, og den fine jobben du og kroppen din gjør fortiden ;) Håper dagen din ikke blir så altfor tung.. *føler med deg*
:klem: Puu T-13
Vet du hva.. nå ble jeg skikkelig sinna på dine vegne !! Uansett er en gravid kvinne flott synes jeg ! Det er noe spesielt med å være gravid og uansett om man vokser litt andre steder også så er det jo sånn det er. Ikke bry deg om det du ! Tenk på hva du bærer inni deg.
Jeg vet at det er superkjipt med strekkmerker. Fikk en hel haug ved forrige svangerskap.. men det blir ganske bra etterhvert faktisk. De blir hvite og mer eller mindre usynelig.
Kos deg med magen .. det går jo så fort nå og snart er den borte.
:stakar:
hilsen en litt sint og provosert Trilla :sint:
Jeg blir så sinna når jeg hører sånne kommentarer.
Skulle ikke tru folk tenkte seg om før de buser ut med VELDIG upassende kommentarer.:bonk:
De er sikkert bare misunnelig på deg som er så heldig å et lite nurk i magen.:klapp:
Prøv å hev deg over det, sånne folk er ikke verdt å tenke på.
Kos deg med magen din og resten av kroppen, du skal legge på deg nå. :D
:findag:
Arrggg!!!
At det går an! Folk er så tankeløse innimellom. Det går an å bruke andre ord enn tjukk, synes jeg. Når kvinner er gravide, kan de heller komme med litt koselige kommentarer. Her på jobben får jeg høre; "Hvordan har dere to det da" Det er jo litt koselig, men mannfolka kan jo komme med kommentarer som du fikk. Men da er det humoristisk ment. Det bryr ikke jeg meg noe om.
Nei, vi skal være stolt av magene våre! Sexy er det!:D
Så bare hev deg over kommentarene, eller svar spydig tilbake: "Takk skal du ha!" eller noe...
:grrr: :sint: :kidoki:
Jeg blir litt matt av hvor taktløse folk klarer å bli. Som du skriver så var du tynn fra før av, de har nok vært ganske så misunnelige på deg av den grunn.
Ta deg ikke nær av sånne utrolig dustete slengbemerkninger. Forhåpentligvis sitter de nå hjemme med dårlig samvittighet for at de kunne være så utrolig lavmål. Håper du klarer å heve deg over det.
Klem Snehvit 30+1
Butterfly
18-10-2002, 02:24
Tusen takk for medfølelse og snille ord, det kjentes godt!
Dere er så snille at jeg måtte gråte en skvett...
Det er godt å ha dere alle sammen!!!
TUSEN TAKK:kidoki:
Butterfly 31+0
Solstråle
18-10-2002, 14:21
Folk kan være så tankeløse :sint:
Det er jo naturlig å legge på seg nå, jeg syntes vi alle ser flotte ut med de gravide magene våres jeg :klapp:
Smiler for meg selv når jeg ser andre gravide og gleder meg over at magen vokser ;)
Når du har vært sykem så lenge så syntes jeg virkelig de kunne ta litt interesse av hvordan du har det :sint: ikke bare kommentere hvor tykk du har blitt. For selvfølgelig har en blitt større, men unnskyld meg, er ikke det meningen da :sint:
Bare glem hele greia du, sier jeg og kos deg med magen din :klapp:
Sender deg en stooooooor :stakar: klem
ALVORLIG TALT!!!*knurrer*
At voksne folk kan gjøre seg så dum og liten å si slikt.Du må bare ikke la de få fortsette med det.Glad du er sykemeldt.Som flere andre har skrevet;så høres det nesten ut som om det er misunnelse ute å går.
Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i mange år,og vet hvordan slikt kan rive i sjelen.
Nå skal vi se litt rundere ut,kos deg med kroppen din,og den lille herligheten som ligger i magen.
Klemmer fra,
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.