Tidl. bruker
15-08-2002, 16:18
Jeg og min mann var på KK imorges (15.8). Tok da en GU, men fikk ikke se babyen s:baby: så godt. Men på UL fikk vi. :klapp: . Men vi så ikke noe liv:leiseg: , men hjerte rørte på seg.:) . Så legen prøve å vekke :baby: min da ble hun/ han så aktiv:) :D :p . Var så rørende
:happycry: å se det bevege på seg. Vinket til oss og sparket meg inni magen. :klapp: :klapp: . Godt min mann var der og holdt meg med støtte. Fikk den oppmuntringen jeg trengte og en :stakar: . Grunnen til vi ble sendt på KK var at jeg hadde så kraftig blødnig i 2 dager.:( Har ellers sporblødniger til vanlig:uff: . Så jeg og :baby: min skal få god oppfølling både hos lege og på KK ved behov.:D .
Ellers så er jeg 11+1 dag idag, termin da ca 5 .3.03. Ungen størrelse tydet på det.
Så Nå får Vi se hvordan de neste ukene går!!!!!
Du finner bilde av :baby: på snartmamma sine Ultralydbilder også!!!:
Snakkes, :findag:
:happycry: å se det bevege på seg. Vinket til oss og sparket meg inni magen. :klapp: :klapp: . Godt min mann var der og holdt meg med støtte. Fikk den oppmuntringen jeg trengte og en :stakar: . Grunnen til vi ble sendt på KK var at jeg hadde så kraftig blødnig i 2 dager.:( Har ellers sporblødniger til vanlig:uff: . Så jeg og :baby: min skal få god oppfølling både hos lege og på KK ved behov.:D .
Ellers så er jeg 11+1 dag idag, termin da ca 5 .3.03. Ungen størrelse tydet på det.
Så Nå får Vi se hvordan de neste ukene går!!!!!
Du finner bilde av :baby: på snartmamma sine Ultralydbilder også!!!:
Snakkes, :findag: