PDA

Vis full versjon : Tannbørste

Tania
19-04-2004, 23:24
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en "hard" tannbørste?

Pleier å kjøpe når vi er i england, men nå er jeg tom og trenger sårt en ny.

Mååååå ha med hard bust...og det er jo ikke å oppdrive i dette landet lenger *sukk*

Anyone..??

Blomma1
20-04-2004, 08:41
De harde tannbørstene er ikke lov å selge i Norge, så de får du nok ikke tak i her! Tror Danmark er det nærmeste stedet!

Tidl. bruker
20-04-2004, 09:57
Da må du på sånne billig shapper i allefall, der har de, men de mister vel busten fort og..
HArde tannbørster er ikke lov og selge i norge nei, fordi de har bestemt at det er så skadelig mot tennene våre...
Jeg og er sånn hard bust elsker, og hater myke buster på tannbørste..føler at man ikke blir ren..
Håper du finner da Petunia :D

Nina 27+1

:) liten
20-04-2004, 10:15
De harde tannbørstene er ikke lov å selge i Norge, så de får du nok ikke tak i her! Tror Danmark er det nærmeste stedet!

Oj, er det mulig?? Må si at jeg ble litt lang i maska nå :hake: Skulle nettopp til å anbefale Oral B sine tannbørster, med hard bust for de er skikkelig gode, men ble med ett usikker på om den er kjøpt i Norge? Jeg har nemlig tannbørstedilla :rødme: og kjøper alltid med meg et lass med tannbørster når jeg ser noen spennende nye, men jeg kan seff ha kjøpt den Oral B på reise. (Må jo alltid saumfare matbutikker når jeg er utenlands, der har de kule tannbørster i fleng :) )

Håper du finner en god en! Er ingen som slår den gamle klassiske fra Jordan, bare så synd at den ikke selges lengre :(

Cheyenne
20-04-2004, 13:40
Jeg har nemlig tannbørstedilla (Må jo alltid saumfare matbutikker når jeg er utenlands, der har de kule tannbørster i fleng :) )den dilla har jeg ikke hørt om før stilig:kidoki:

Tania
20-04-2004, 14:15
Håper du finner en god en! Er ingen som slår den gamle klassiske fra Jordan, bare så synd at den ikke selges lengre :(
:nikker: de var bare utrolig!

De sier det er så skadelig ja...men det bryr ikke jeg meg om - har ikke hatt et hull i tennene siden jeg var 12år (er 34 idag), aldri brukt fluor og alltid pusset med hard tannbørste.
Jeg er nok velsignet med gode tenner men likevel...tviler på det er så himla skadelig jeg :)