PDA

Vis full versjon : Hjelp,jeg datt i trappa!!

Lykkelig gravid Anka
20-04-2004, 11:22
Uff,nå ble jeg skikkelig redd!Var på veg ned trappa fra 2.etg. og sklei.Falt bakover og slo meg nederst på rompa,på ene sida av korsryggen og mellom skulderbladene.Ble så redd+at det gjorde så vondt at jeg :lei_seg: ...Er 7+5 i dag og er så redd for at jeg har skadet :baby: min!Er det noen som vet om dette er farlig for babyen?:sparke:

Lille Ru
20-04-2004, 11:25
mest sannsynlig så har det nok gått bra!

Babyen ligger så godt beskyttet der inne, spesielt nå som han er så liten!
Du får heller bare ta det litt med ro og se an formen, blir skrekken for stor, så ville jeg tatt meg en telefon til :lege: !

Lykke til!
:klem:

Lykkelig gravid Anka
20-04-2004, 11:30
mest sannsynlig så har det nok gått bra!

Babyen ligger så godt beskyttet der inne, spesielt nå som han er så liten!
Du får heller bare ta det litt med ro og se an formen, blir skrekken for stor, så ville jeg tatt meg en telefon til :lege: !

Lykke til!
:klem:
Takk for beroligende svar,Mummitrollet!Ble fryktelig redd, men det er jo sant som du sier at :baby: ligger godt beskyttet der inne.Jeg håper at du har rett i at det har gått bra:nikker:

Klem fra Anka

Ikvis
20-04-2004, 12:00
Jeg var å gikk på langrennski i påska og noe av det første som skjedde var at jeg falt pladask på mage i en nedoverbakke - rett på magen! Men heldigvis var det masse myk snø. Men likevel ble jeg ganske bekymret for dette og klarte ikke helt å slappe av. Men som svigermor sa så var den lille så godt beskyttet i magen at det var ingenting å frykte. Jeg var da ca 23 uker på vei, og har trøstet meg med at jeg har kjent masse liv i magen hver dag, så jeg vet at knøttet har det bra der inne :nikker:

Marry
20-04-2004, 12:19
Hei LG Anka!

Jeg ramla bakover i trappa jeg også når jeg var ca like langt på vei som deg.Det gikk helt fint.Jeg så h*n på UL for noen dager siden og alt var bare bra.
Tror ikke du har noe å bekymre deg for.Som de andre sier, babyen er veldig godt beskyttet.

12+0

Løvelasken
21-04-2004, 08:22
:baby: ligger i sin egen lille airbag og har det så bra så.

Men ikke bekymre deg for mye, ta heller en tlf til lege eller jordmor, så kan de berolige deg mer :juhu:

Lykkelig gravid Anka
21-04-2004, 08:32
Tusen takk for hyggelige og beroligende tilbakemeldinger:nikker:

Har roet meg ned nå, for jeg har ikke hatt noe ubehag eller vondt i magen, bare et par STORE båmerker på ryggen.....:urk:

:baby: har en rimelig stor airbag ja.....:skratte:

Klem fra Anka.