Sunny
20-04-2004, 14:54
Jeg føler meg klagete, ikke det jeg mener å være.. Men hadde jo i en periode fra mens til el at jeg hadde stikkinger i nedre del av magen på en måte. Men rett rundt el var det liksom litt verre pga da virket det som kniver. Som jeg hørte fra dere her så kunne det jo være pga El. Nå har det gitt seg og vørt fri i 2-3 dager som jeg kaller det. Men i går begynte det igjen på motsatt side/venstre side. Ikke stikking. Men rart og ubehagelig på en måte..
Når jeg feks sitter her og skriver og har det venstre benet over høyre så kjenner jeg det veldig godt. Akkurat som det er en øm slags klump der. Kommer liknende verke dunk i blandt fra denne.. Samme om jeg legger meg på ryggen og strekker meg eller når oppreist..
Det jeg lurer på er-kan jo ikke være pga El lenger nå? Er jo 4 dpo.. Eller er det noe som kan fortsette til IKM?
Noen av dere som har hatt liknende? Ikke opplevd slik ømhet/stikking før.. Det har vært på en annen måte.
Mener ikke å virke som en hypokoder men vil bare høre med dere..
Dette over er skrevet i går, men i dag så kjenner jeg litt også, men i tilegg er jeg lemster i hele magen... Har ikke trent på en uke så det er ikkenoe med å gjøre..
Håper mange av dere kan svare meg..
Når jeg feks sitter her og skriver og har det venstre benet over høyre så kjenner jeg det veldig godt. Akkurat som det er en øm slags klump der. Kommer liknende verke dunk i blandt fra denne.. Samme om jeg legger meg på ryggen og strekker meg eller når oppreist..
Det jeg lurer på er-kan jo ikke være pga El lenger nå? Er jo 4 dpo.. Eller er det noe som kan fortsette til IKM?
Noen av dere som har hatt liknende? Ikke opplevd slik ømhet/stikking før.. Det har vært på en annen måte.
Mener ikke å virke som en hypokoder men vil bare høre med dere..
Dette over er skrevet i går, men i dag så kjenner jeg litt også, men i tilegg er jeg lemster i hele magen... Har ikke trent på en uke så det er ikkenoe med å gjøre..
Håper mange av dere kan svare meg..