PDA

Vis full versjon : Da er det gjort!

MayaM
15-08-2002, 16:47
Hei hei.

Som dere husker litt, slet jeg litt med å ta skrittet ut i 100% sykemelding, enda formen tilsa at jeg skulle gjøre det...

Etter å ha jobbet hver dag sist uke, brukte jeg 3 dager å komme meg på. (måtte ta ut en egenmelding på mandag til og med).
Og jeg fikk harde kynnere bare jeg løftet litte grann. Da skjønte jeg alvoret og tok mot til meg.

Så i går på plan.dagen sa jeg i fra til min kjære sjef at jeg ikke kommer mer på jobb.

Følte meg helt for J%€€&#%€, og som den største pingla på jord.:leiseg:

Men i dag ser jeg at det var det rette, og folk får bare tro det de vil.

Så nå skal jeg bare gå hjemme og ta vare på meg selv, magen og min kjære.
:klapp:

Så takk for all støtte jeg har fått her inne. Det varmer å snakke med dere.

Masse klemmer fra meg og Tassen
29+5/28+2 UL

Stinemor
15-08-2002, 16:58
Bra for deg!!!

Jeg følte meg helt jævlig jeg også da jeg endelig gikk til det skrittet å ta ut sykmelding. Følte meg som en sytekopp og en "sviker" (midt i travleste ferietida), men ser i dag at det var riktig!!

Jeg sleit med dårlig form og kvalme, og fikk mer og mer bekkensmerter (har tung jobb). Til slutt greide jeg nesten ikke å snu meg om natta på grunn av smertene, og lå og grein fordi jeg grudde meg sånn til å gå på jobb dagen etterpå. Ikke morsomt!!:leiseg:

Men etter at jeg ble 100 % sykmeldt (gikk 50% SM en periode, men til slutt gikk ikke det heller) har jeg hatt det så utrolig mye bedre!!

Det er viktig at vi ikke sliter oss ut, vi skal jo tross alt ha litt krefter til fødselen og barnet kommer også!!:birth:

Nei, vi får passe på oss selv, det er det ingen andre som gjør!!

Lykke til!

Klem fra Stinemor (31+0)

Karius
15-08-2002, 20:36
STOLT AV DEG !!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Endelig så klarte du det da!!

Flink jente. Kos deg og slapp av i tiden fremover du nå.

:findag:

Malinmor
15-08-2002, 20:53
Ëndelig!!!!! :klapp: :klapp: :klapp:

Ta vare på deg selv:)

:findag:

K@trine
15-08-2002, 23:40
Uansett om graviditet ikke er en sykdom, så er det neimen ikke enkelt og gå gravid hvis man har mye plager heller:uff: Så det er kjempebra at du nå skal slappe av å ta vare på deg selv og babyen frem til h*n kommer ut :klapp: :klapp: :klapp:
Lykke til :bryn:
Klemmer fra BigMama 32+1 :findag: