PDA

Vis full versjon : Noen med erfaring med Basson duovogn?

Trulte
18-10-2002, 17:03
Er i ferd med å gå til innkjøp av vogn. Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for Simo kombi, 2002 modell. Men, så stakk vi innom en annen butikk på vei hjem, hvor de blandt annet hadde merket Basson. Da ble vi veldig i tvil. Simo har man jo hørt masse om, den er dyr men jeg har inntrykk av at den er god og solig og alt det der.
Vi fikk et veldig bra inntrykk av vognen Basson, men den vet vi veldig lite om i fra før.

Er det noen her som har erfaring med merket Basson? Jeg vil veldig gjerne høre dine erfaringer, før vi bestemmer oss. Det er jo en jungel der ute!

:???:

Ailin
19-10-2002, 13:59
Hadde en basson vogn,når Caroline ble født i 01..

Har bare hatt dårlige erfaringer med den!!!!!!!:grrr:

AMBEFALER deg og ikke kjøpe basson!!..

Klemmer fra

:findag:

synnøve
19-10-2002, 18:52
V8i kjøpte Basson dupvogn nå i våres. Og vi syns den er kjempeflott http://mitglied.lycos.de/laonet/hp/smilies/lachen/14.gif
Eneste ulempen ved vogna er at kalesjen er dum når du skal ta den ned og litt slarkete når du skal ta den opp. Sportsvogndelen har vi ikke prøvd ennåm så det vet jeg ikke.
Søk på Basson her inne, så finner du masse innlegg om den.

Steinbukk
19-10-2002, 19:58
Har hørt at Basson er kjempepopulært i Danmark.

Vi vurderte først Basson Dypvogn, så Emaljunga DUO før vi nå har kjøpt PegPerego DUO (selges av Basson) som hadde det samme som Emaljungaen men til en billigere penge.