Vis full versjon : Har bestemt meg......
Jeg skal ha planlagt keisersnitt likevel - selv om det kanskje vil bety en hard tid etterpå, og liten/ingen sjanse til å bevege meg noe særlig. Det som avgjorde for meg er at jeg da vet at jeg vil få epidural/spinal-bedøvelse, og at det er mulighet for å ordne det slik at det er kvinnelig lege der. For meg er det totalt uaktuelt å ha mannlig lege til å ta i meg i det hele tatt. I alle fall så lenge jeg ikke er besvimt eller under narkose. Kommer ikke til å ville ha narkose, for jeg vil være våken og se småen vår med en gang. Har tenkt til også å be om å få ha samboeren min og småen hos meg på post-operativen. Det skal være muligheter for det.
-Blésha (37+2)
Så godt å ha tatt en avgjørelse på det - nå kanskje du klarer å slappe av litt før det store skal skje? Du trenger krefter vet du, både fysisk og psykisk, til både fødsel og barseltid... Ta vare på deg selv oppi alt sammen :)
Da er det vel forresten ikke lenge til du får møte junior da?! De bruker vel å foreta planlagte keisersnitt 2 uker før termin - er det ikke sånn?
Lykke til!:klem:
Tidligere bruker
19-10-2002, 01:32
Bra at du har funnet ut hva du ønsker. Vil ønske deg lykke til jeg, og gi deg en god :klem:
Send meg en PM, når du vet mer om dato og slik da. Jeg lytter jeg vettu:)
Tenker på deg!
Hvil deg nå, så går det bra dette!
DL 10+5
HM... har du sagt fra om dette nå med det samme da?
Her jeg bor tar de keisersnitt eksakt 3 uker før termindato, fordi det er helt normalt at barna kommer 2 uker før termin, og de tar derfor 3 uker før ved planlagte keisernsitt, for å være helt sikre på at ikke fødselen settes i gang. Her jeg bor må også dette planlagges litt tidligere, slik at legene vet om det, og alt går riktig for seg, og, som sagt, 3 uker før termin tas snittet.
Å velge keisersnitt synes jeg ikke er noen dum løsning dersom man er skrekkelig redd for å føde vaginalt.
Lykke til :)
TajMahal
08-11-2002, 12:40
Håper alt vil gå bra med deg! Har ikke sett deg på nett i det siste....så kanskje du allerede har fått babyen?
Har hatt lyst til og sende sms, men redd for at du er meget opptatt i disse dager :) Tenker på deg og ønsker dere alle alt godt!
Når du er klar så er jeg VELDIG spent på og høre hvordan det står til med dere ;) og hvordan det gikk på sykehuset.
Klem og vibber til deg fra TajMahal T- 31
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.