Vis full versjon : Ammepute
Bare lurte på om det var noen som har lagd ammepute her? Hva fylles den med??
hmhmh.. isopor kuler kanskje?? :undrer:
Tidligere bruker
28-04-2004, 14:37
Har ikke lagd ammepute, men kjøpte min på Kid for 99 kr. Billig, men med kjedelig hvitt stoff. Innholdet er "saccosekk-kuler" som ligger i en slags plastpute. For de som er litt mer praktisk innrettet enn meg så skulle det jo være en lett sak å sy nytt trekk. Ikke helt selvlagd, men litt :flau:
Hei, var på Kid i går, å de hadde fått nye ammputer med mønster på trekket! Virket veldig OK! Kostet fortsatt 99 kr! :klapp:
Da har jeg kjøpt ammepute på Kid også.. Der jeg var, hadde de 30 % på alle varer.. Ingen vits å sy egen når jeg fikk den for 69 kr :)
Oi! Røverkjøp! Tror bare de har 30% på alle persienner her i stavanger.... Men det burde jo være likt over alt!
Hva syns du om ammeputen da? Virket den grei eller?
Tidligere bruker
28-04-2004, 21:39
Hei, var på Kid i går, å de hadde fått nye ammputer med mønster på trekket! Virket veldig OK! Kostet fortsatt 99 kr! :klapp:
:leppe: Sjalu nå...
Puten virket grei, men jeg har jo ikke prøvd den ennå :hehehe: Den var stor og god og liknet igrunnen på de som babybutikkene har til 500 kr.
Noen som har prøvd den med en sprell levende baby oppå? :flau:
Lille Ru
28-04-2004, 21:41
Da har jeg kjøpt ammepute på Kid også.. Der jeg var, hadde de 30 % på alle varer.. Ingen vits å sy egen når jeg fikk den for 69 kr :)Hvilken Kid butikk var det?
*pleaseværdenpålaksevåg*
Og hadde de mange igjen?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.