Vis full versjon : Prikkete legger???
Lurer fælt på hva dette er..... ble nemlig oppmerksom på at jeg har fått hvite prikker på utsiden av leggene på begge beina :???: - ser litt teit ut om ikke annet. Kan forøvrig fortelle at jeg er gravid med tvillinger (37uker i dag :) ) og syns at det presser ganske mye på nedover for tiden. Noen andre med lignende erfaringer?
Synes dette høres ut som pigment flekker som kan oppstå i svangerskapet. Disse forsvinner som regel etterpå...
Pigmentflekkene er enten brune eller hvite, og kan oppstå hvor som helst på kroppen. De kommer som regel av at kroppen blir utsatt for soling, så da er det viktig å smøre seg med sterk solkrem eller dekke til kroppen.
Klem Pope
Hei!:)
Tror det er det samme som jeg har fått. Vet ikke hva det skyldes, men regner med at det har en sammenheng med alt vannet jeg går og bærer på:( Det blir jo som du sier et skikkelig press, spesielt i denne varmen... Kan jo bli gal av mindre:gal2: Tror ikke det er noe alvorlig, men direkte pent er det jo ikke akkurat...
Får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen. Synes forresten det hjelper godt å sitte med beina høyt, men det gjør du vel antar jeg?
Klem Frida T-24
Heisann !
Sånne hvite prikker har jeg mye av. har hatt det i mange år faktisk
Spesielt på leggene
En venninde mente det var dårlig blodsirkulasjon men legen mente at dette bare var tull
Men han hadde ingen forklaring på det heller
Men FARLIG er det ihvertfall ikke
Klem
Vimsen T-19
Blir jo sittende her og kikke på leggene mine da...selv om jeg prøver å unngå det mest mulig fordi de er så hovne og stygge atte....:p
Mine er forøvrig hvitmarmorerte de....ikke prikkete, men marmorerte for sikkerhets skyld...artig....NOT!!!
Regner med at alt går tilbake til normalen etter at den lille er kommet vel ut. I alle fall så håper jeg det av hele mitt hjerte ;)
lykke til med tvillingene
klem fra Mormona T-17
Takk for svarene - det er betryggende å høre at jeg ikke er alene om "fenomenet"! Skal innrømme jeg ble litt stresset da jeg ble oppmerksom på de første gang. Man blir vel kanskje ekstra bekymret med så masse hormoner (og babyer):baby: i kroppen for tiden!
Klem fra Unni
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.