Vis full versjon : dreams ut av rekka går!!!
Begynte å blø på morningen i går, (unskyld beskrivlesen) det var bare litt brunt men det kom mer og mer friskt rødt blod. Tok en tur til legen og hun sa jeg skulle ta det med ro. (Ikke så lett nå som mamma nesten ligger i koma og venter på å dø pga kreft i bukspyttkjærtlelen og levern) men dro til svigers og spiste middag og dereter hjem for å legge meg, Utpå kvleden måtte jeg på do igjen og da kom det en stor blod klump, så det er vel ikke til å ta feil av.
Sitter nå å lurer på om jeg skal ringe legen for å sjekka det, eller er det ikke nødvendig??? Noen som kan svare??
MokkMokk
19-10-2002, 12:31
Dette var triste nyheter på en lørdags morgen :(:(
Jeg syns du skal ta en tur til legen og få en sjekk ja. Kanskje, kanskje er det fortsatt håp, men har det gått galt,
er det jo viktig at du blir undersøkt slik at man vet at alt er kommet ut (huff, for noen ord.. :()
Så utrolig trist at dette skulle ramme deg nå, du som allerede har den enorme belastningen og sorgen
det må være å ha en så syk mor. Føler virkelig med deg nå :leiseg:
Men - jeg håper på et aldri så lite mirakel jeg, inntil det motsatte er bevist.
Ønsker deg lykke, lykke til i tiden fremover, håper du og dine nærmeste tar godt vare på hverandre nå..
:stakar: :stakar: :stakar:
Masse varme trøsteklemmer fra
Takk for støtten!!
Bytter på å sitte oss mamma så hun ikke skal være alene når hun dør...
Får prøve å ringe legeformidlingssentralen og høre. :???:
(ble 2 mld i stad men får ikke slettet den jeg...)
Håper vel på et mirakel jeg også, noe med at det kanskje var 2 og at den ene slapp taket. Men må prøve å tenke på at da var det noe galt med det... :leiseg:
MokkMokk
19-10-2002, 12:49
Jeg slettet det andre innlegget ditt nå jeg, siden du ikke fikk det til selv.
Er moderator her, så da har jeg "lov" :)
Hold oss oppdatert da, så lover jeg å XXX alt jeg har for deg nå!
Klem,
Så trist å høre, kan vi likevel ha et lite håp?
Kjære Dreams!
Jeg synes virkelig synd på deg nå. Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg en stor trøsteklem:stakar: :stakar:
Jeg håper virkelig du har andre mennesker rundt deg nå, som kan støtte deg i det du går igjennom. Og jeg håper du snart får visshet når det gjelder frøet i magen. Må være forfordelig å ikke vite.
Nok en trøsteklem:stakar:
Trolley og trollungen 4+1
Takker for all støtten!!!
Men... Har vært oss legen nå, ble ikke undersøkt men han var ganske sikker på at det var en SA.
Så da er det bare og vente til blødningene har gitt seg før vi kan begynne å prøve på nytt.
Så da sier jeg takk for meg og håper du verene kan stryke meg fra lista....
Kommer sterkere tilbake senere.
Dere andre får ha lykketil med frøet så håper jeg dere slipper den dritten...
:klem:
dette er noe vi ikke vil høre, ikke fra deg, og ikke fra noen av de andre juni-damene heller:( :( :(
kan ikke noe annet enn å sende deg en hel haug med:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
og håpe på at det fortsatt er et lite mirakel som klamrer seg fast der inne.....
tenker på deg...
MokkMokk
19-10-2002, 14:22
Uff, hjertet mitt gråter for deg nå.. :leiseg:
Det er vel fortsatt et ørlite håp, all den tid han ikke undersøkte deg og derfor kanskje ikke har konstantert det 100%,
men det beste er kanskje å forsøke å se fremover nå..?
Om du vil det, kan jeg godt stryke deg fra lista, selv om det er like vondt hver gang jeg må gjøre noe sånt :leiseg:
Håper det ikke tar lang tid før du er tilbake, ønsker deg alt godt fremover.
Masse trøste-:klem::klem::klem: fra
så leit å høre at det gikk galt for deg, det var skikkelig trist å høre
gråter noen tårer for deg nå:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
beklager forrige mld. den skrev jeg imens du postet din....så den ikke før etterpå....
du må ha lykke til med forsøkene videre, håper det går bra neste gang:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Tror nok alt håp er ute!!
Blør konstant nå, så legen sa jeg kom til å blø i 7 til 10 dager.
Slipper i allefall og bekymre meg for det nå, så da kan jeg stille opp 100% for mamma og familien.
Sambon stiller opp også, sier at vi skal nok få det til snart.
Så vi får holde motet oppe og håpe det ikke tar for lang tid.
:vink: :mervink: hade til dere andre...
Jeg sender varme tanker til deg og dere!
Det er bra at du og samboeren står så godt sammen i dette. Det er ikke så lett å se noe positivt akkurat nå, men jeg er selv redd jeg har abortert, og trøster meg med at jeg iallefall fant ut at jeg kunne bli gravid....
Det er mye for deg for tiden. :stakar:
Ønsker deg alt godt!
Å så trist det var Dreams, og vi som hadde samme termindato....kjeme nok til å tenke ekstra mykje på deg..
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Ekstra trist at mammaen din og er så sjuk...håper det er nokon rundt deg som kan gi deg all den omsorgen og styrken du no trenger framover..
det var leit å lese :leiseg:
Jeg synes det var rart man ikke får en undersøkelse for å være på den sikre siden at det ikke er liv. Hadde en venninne som hadde styrtblødninger og gikk på legevakta. Fikk samme beskjed som deg, det var nok en SA. Reiste på sykhuset og fikk UL, der var det liv. Og slike historier hører jo man titt og stadig.
Synes det er rart at man ikke blir undersøkt før man sier sikkert at det er en SA.
Tenker på deg i en vanskelig tid :klem:
Dette var veldig trist:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Håper du snart kommer tilbake på SM:stakar: :stakar:
Hei og takk!!
Har nå mistet mamma som betydde så utrolig mye for meg, skjedde i kveld stille og rolig. I god tro om at det var en liten på vei, hadde ikke hjerte til å si at det ikke ble noe av ennå dessverre. Men vet ikke om hun hadde fått det med seg heller siden hun hadde kommet inn i en slags koma.
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
MokkMokk
21-10-2002, 09:02
Uff, dreams, du har virkelig noen tøffe dager nå du, skjønner jeg.. :leiseg:
Ta deg tid til å sørge over mammaen din, og over gravidteten som ikke ville vare denne gangen. Noen ganger må man ha samling i bånn for at man skal kunne se at det finnes en vei opp av elendigheten, hvor vondt det enn er. Men en dag vil livet igjen smile til deg også, det er jeg helt sikker på.
Jeg skjønner at du må ha det helt grusomt om dagen, og syns det er urettferdig at noen skal måtte oppleve dette som du nå går igjennom. I mangel på de rette ordene, så sender jeg deg noen varme tanker, samt masse av disse:
:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
Jeg ønsker deg alt godt videre, og håper du og dine nærmeste tar godt vare på hverandre nå i denne tunge tiden.
Håper du snart er tilbake her på SM!
:stakar:
Trøsteklem fra
uff, så leit å høre at din mor nå er gått bort, samtidig med at graviditeten ikke varte...:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
gråter en skvett for deg og dine nå, og håper som verene sier at du finner litt ekstra krefter i kjelleren, og litt etter littt kommer deg igjen...:stakar: :stakar: :stakar:
vet det ikke er mye som kan trøste nå, men sender deg mange varme gode tanker, og håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden...:(
Umulig å si noe fornuftig eller noe som gjør det lettere nå, men vi er mange som tenker på deg her ute, og håper det kan gi deg litt av all den styrken du trenger nå.
Håper du er snart tilbake her hos oss, og kondolerer så mye med med mammaen din.
Vi tenker på deg alle sammen!
Trist!!!
Tenker på deg.....:leiseg: :leiseg:
Ord bli så fattige i en slik situasjon. Kondolerer til deg og dine :stakar:
Synes det var fint jeg at moren din døde i troen på at en liten skulle se dagens lys om 8 mnd.
:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.