Vis full versjon : Mange gravide over 36?
Gullifjun
15-08-2002, 17:05
Ser at en link rett under, spør om det er mange gravide som er under 20 år. Jeg lurer da litt på om det er mange "eldre" førstegangsgravide jeg da.
Jeg er selv nettopp blitt 37 år. Jeg har ingen barn fra før. Samboeren min er 31 år, og har en datter på snart 6 år.
Synes selv at 37 år er akkurat passelig. Føler meg som jeg er 28 innvendig. :cool:
Jeg har termin ca. 26. januar (etter legens beregninger) Har ikke vært på UL ennå. Skal ditt 2. septemer. Jeg håper jeg slipper å få satt terminen til februar!
Mvh. Gullifjun (17+0)
Heisan kjære kusina mi!!
Hvis dette går bra - har jo akkurat fått vite at jeg er gravid. Så har jo jeg akkurat fylt 36 år vet du:klapp:
Jeg har ikke meldt meg inn i april klubben enda - men jeg kommer nok til å gjøre det.
Jeg gleder meg til å trille vogn sammen med deg jeg da!!!
klemmer fra amanda og lille ciconia:baby:
Jeg er også 36 så da er vi en til.
Jeg mistet en datter i fjor så dette blir på en måte min andre men likevel min første om dere skjønner. Jeg blir passet veldig godt på.
Jeg er 32 og et halvt !! Duger det ?? :lol:
Klem Vimsen T-19
*ler* av Vimsen :)
Jeg er 36 og førstegangs. Mannen min er 41 og har to tenåringer fra før. Jeg har termin i november, og var hos jm senest i dag. Alt ser bra ut :)
Vi mistet i SA for snart ett år siden.
Lykke til med svangerskapet damer ;)
Jeg er 35 og førstegangs! :p
Men mannen min har en datter på 12, så for det første er vi vant til å ha barn i huset, for det andre får vi en super storesøster til babyen!
Jeg rekker akkurat å fylle 36 før Ungen blir født :D!
- Gaupa -
Nå er jeg 34 men jammen blir jeg 35 år før termin. Jeg er førstegangsfødende. :)
Jeg er 36, fyller 37 i februar og har termin i midten av mars. Har fra før en sønn på 1 år.
er 39 og vil bli 40 før fødselen. Første barn er det også:uff:
Jeg fylte 36 i våres:) Og dette er første barnet;)
Hilsen Miro T-16
Hei, jeg er 38, og det samme er min mann. Dette er mitt første svangerskap. Han har en sønn fra før.
Vi gleder oss veldig til å hilse på vår lille prinsesse rundt 1. desember.
Mvh LiJi 24 +5 fra desemberklubben
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.