PDA

Vis full versjon : Livmortappen!

Hege72
15-08-2002, 17:10
Hvordan skal den egentlig kjennes ut:???:

Var hos legen min i går, og fikk vite at den var myk men litt hard i kantene.. Noe som var helt vanlig hos flergangsfødene??

Han fikk så vidt inn to fingre, men ville ikke røske til inni der enda! Skal det gå an å få fingre inn der, hvis den ikke er moden?

Det er alltid så mye jeg ikke får spurt om, fordi legen min er så glad i å prate at jeg ikke slipper til!:lol:

Han sa at det kunne gå noen dager før det hele satt igang(opptil en uke), men med flergangsfødene kunne det skje ganske kjapt også!!

Men jeg vil føde nå!!!!! Sitter å drikker Lakris-rot te, og rister på hodet av alt det rare(vonde) jeg putter i meg!!! Tenker jeg lager fødepizzan i kveld:p

Sender masse ((((((((((((((((:birth: vibber))))))))))))))))) til alle som måtte ønske seg det!!!

:findag: Klem Hege T-3

Snorkfrøken
15-08-2002, 18:55
Vet lite om dette angående livmortappen (har selv en lege som ikke ønsker å kjenne etter i hele tatt, da man kan gå moden lenge uten å føde, og omvendt)...

Får håpe at FødePizza og Lakris-rot Te setter litt fortgang i sakene:D

Takk for alle fødevibber også. Skulle gjerne sendt noen tilbake, men er redd for at den dårlige effekten av de fødevibbene jeg innehar skal smitte over på noen av dere andre (det er KJEDELIG å gå over termin!):p

Lykke til:kidoki:

klem fra Snorkfrøken T+9