PDA

Vis full versjon : vonde tanker,smærter i magen...

spira
15-08-2002, 17:33
Da jeg våknet i dag hadde jeg vonde tanker om at babyen min var død,mulig jeg hr drømt om det i natt.....

Etter dette har jeg hatt en del vondt i mage nederst på venstre side.Har tenkt at dette kan være strekking av livmora hadde dette tidligere i svangerskapet,men jeg husker ikke helt hvordan dette var......Er det normalt at dette kommer igjen rundt disse tider,og skal de da sitte neders på samme sted som i uke 5 osv??

Håper på svar!!
Klem fra spira og lille vidunder 18+0

Sorry at jeg er litt:bonk: (paranoid i dag)

gullku
15-08-2002, 17:54
Jeg har i allefall fortsatt "voksesmerter" nederst på sidene av magen. Ikke hele tiden, men i dag kjenner jeg det godt!
Kanskje du skal kontakte en lege, så du slipper mer vonde tanker?

Lykke til, klem fra Gullku 16+6:stakar:

Mo & Nurket
15-08-2002, 17:57
Har hatt akkurat, og får fortsatt sånne smerter. Hadde de samme tidlig i svangerskapet, og da jeg begynte å få dem igjen rundt uke 18 ble jeg kjempe bekymret og spurte om råd. Så du er på ingen måte paranoid!!

Det jeg fikk høre fra andre var nettopp det du sier at livmora strekker seg, noen kjenner dette kjempegodt og får veldig vondt, andre kjenner det ikke i det hele tatt. Var hos jordmor i dag, og hun sa akkurat det samme.

Bare slapp av og ta det litt med ro. Jeg hadde som sagt mye vondt rundt uke 18 og litt i 19. Nå er det ikke så vondt lengre, men jeg må f.eks være forsiktig når jeg reiser meg, at jeg ikke gjør det for raskt, da får jeg vondt. Det samme kan skje når jeg hoster eller nyser, må liksom forberede meg og krøke meg litt sammen... Ellers så får jeg vondt dersom jeg "styrer" for mye og anstrenger meg veldig. Men som sagt det er helt normalt!

Klem fra Mo & Nurket ;)