PDA

Vis full versjon : Musikk!

Hege72
15-08-2002, 18:06
Hei igjen!

Bare jeg som sitter foran pc'n i dag???

Det jeg lurte på var om det er noen i August-klubben som skal ha med musikk på føden?
Isåfall hvilken? Og hvorfor?
Noen som har noen erfaringer fra dette tidligere??

Klem fra rastløs Hege, som synes tiden går utrolig sakte!!!:bonk:

Snorkfrøken
15-08-2002, 18:39
Hei Hege:)

Jeg hadde faktisk ikke tenkt på dette med musikk, før jeg var på sykehuset idag, og fikk kikket innom den ene fødestua. Der så jeg at det sto en Radio/CD spiller, og JM sa at man gjerne kunne ta med noen egen musikk.

Da har jeg jo et prosjekt å finne frem noe passende musikk i kveld (men hva er det egentlig som passer, rolig og avslappende eller noe med litt fart i som hir mer energi:???: ).

Klem fra Fødeklar Snorkfrøken T+9:birth:

Sinka
16-08-2002, 14:15
Hei!

Jeg tenkte å ta med noe avslappende musikk som kan hjelpe meg å hvile mellom riene. Men det er ikke sikkert jeg orker musikk i det hele tatt da...

Klem fra Sinka og lillemor:baby: T+8

Hege72
16-08-2002, 14:22
og har funnet ut hva jeg ska ha med meg...

KENT- Fordi de synger på svensk, da blir det kansje lettere å konsentrere om teksten.. Og ikke om smertene??
Også synes jeg den siste cd'n er så utrolig fin:)

Jeg kan godt tenke meg at det er deilig med musikk til fødsel.. Forrige gang ble jeg liggende å høre på hun på nabostua hyle som en ku:bonk:

Hege T-2:findag:

Emilia
16-08-2002, 17:41
Musikk ja........

Jeg har nå pakket delvis ferdig sykehusbagen, og der befinner det seg CD'er av Enigma, Era, Gregorian og en Pan-Pipes CD.

Sikkert avsalppende med litt Enigma tenkte jeg, men det er mulig det hadde vært lurt å ta med noe med fart i ja.
Må tenke litt på det.........

Emilia og :baby: T-15