PDA

Vis full versjon : gruer meg

trøtt
20-10-2002, 22:38
Jeg gruer meg til i morgen, samtidig til jeg gleder meg til å få et svar. HAr hatt blødninger i 9 dager, men ikke mye. Tok Hcg på onsdag 546 og fredag 1230. Det lover jo godt ut fra hva jeg har lest meg til innpå nettet. Den skal øke med ca 66% på 2 døgn og min har jo økt med godt over 100% på samme tiden.

ER nervøs for hva det er legen fant inni eggstokken min. Det var væskeansamling der, men han kunne ikke si om det var graviditet i eggstokken, eller om væsken har vært der fra tidligere. Håper han ser noe inni livmora i morgen. Det burde være mulig siden jeg da vil være 6+1. Var på ul i mitt andre svangerskap på akkurat samme dag og da så han fint et lite foster inni der.

Gleder meg til å bli ferdig med det, men gruer meg for å få et svar jeg ikke vil ha.:(

Eden
20-10-2002, 22:51
Ville bare ønske deg lykke til!:klapp:

MokkMokk
20-10-2002, 22:53
hCG'et ditt har steget flott, jeg hadde ikke sånn stigning i begynnelsen. Men jeg stusser litt på tallene dine - disse 66%'ene? På sykehuset så sa de at det var ønskelig at hCG fordoblet seg på to dager, men de kunne også "godkjenne" om det steg litt senere, så sant utviklingen hadde den rette tendensen. Vel - de lærde strides vel på dette området også ;)

Skjønner redselen din veldig godt, men samtidig er det jo godt å få et klart svar. Vi satser på at svaret blir 100% positivt!
Håper alt går bra med deg i morgen, og at du ser et pittelite liv, på rett plass!
Skal tenke på deg jeg :)

:klem: fra

trøtt
21-10-2002, 03:36
Takk for svar.

Jeg har lest litt forskjellig om Hcg. Noen steder står det at den bør fordobles på 2 døgn, men de fleste stedene står det at den bør fordobles på 3 døgn. Uansett hva som er riktig så ligger jo min langt over begge delene, så det lover jo godt.:)

Nå er det ikke mange timene til jeg får svar og det skal bli godt å få visshet. Får håpe det blir like positivt svar som hos deg verene.

Nei nå må jeg prøve å få meg noe søvn tenker jeg.

bobla
21-10-2002, 12:42
ville bare ønske deg lykke til...... og i følge hcg-stigningen ser det jo ut som det går bra:uff: :uff: :uff:

lykke til fra