PDA

Vis full versjon : Irritabel og sint og kanskje litt fortvilet

Metteb
15-08-2002, 18:25
Er det flere som har det som meg?

Er det graviditeten og hormonene som er skylden i at jeg er så irritert og sint for tiden? Eller hva er det!?:sint:

For det første så syns jeg liksom alt skal være så vanskelig med sambo for tiden. Føler at han ikke lytter til mine behov. Når han kommer hjem fra jobb, kunne jeg tenkt meg å brukt litt tid sammen med han og babyen i magen. Bare oss tre.
Men slik blir det ikke.

Han vil ut å "gjøre" noe. Han gidder hvertfall ikke å sitte inne og slappe av med meg. Eller f.eks spørre meg hvordan jeg har det og hva jeg vil gjøre.:sint:

Jeg begynner å bli tyngre i kroppen og orker ikke å farte rundt og "gjøre" noe hele tiden lenger. Hvordan i h###vete skal jeg få han til å skjønne meg litt?:???:

Åhhh..jeg er så sint.

Også har vi bare en bil, dvs frimabilen hans, og den bruker jo han på jobben. Så når jeg har fri, så sitter jeg her hjemme da. Hele j##la dagen. Buss forbindelsen stinker så jeg kommer meg ingen steder uten å måtte farte milevis for å komme dit jeg vil. Det orker jeg ikke. Og når han er ferdig på jobb, så er alle butikkene stengt:sint:

Jeg er lei av å vaske, vaske, vaske, vaske og vaske på hver eneste fridag. (det er også begrenset hva man kan se på tv)

Håper dette bare er en midlertidig-hormon-frustrasjon.:bonk:

Mener ikke å provosere noen med dette.
Er det flere som har det sånn?

Maline
15-08-2002, 20:46
Jeg har det slik jeg også.
Men; hos meg er det samboer som har masse overskudd og tar virkelig hensyn til meg. All ære til han.
Jeg er sliten, trøtt og LEI, pluss en skikkelig BITCH å leve med om dagen. Helt sant!

..hadde han sagt at han ville forlate meg, så hadde jeg faktisk SKJØNT han!

..så jeg lurer liksom på HVORDAN kan jeg KLARE å hente frem til lille ekstra som kan glede han.-..-.-.....jeg har jo ikke overskudd til å gi han en klem engang, jeg!

..jeg er fæl sånn akkurat nå.....dvs i hele sv.skapet......:leiseg:

Håper bare jeg klarer å skjerpe meg på et eller flere områder - for det fortjener han.

I forrige sv.skap hadde vi det TOPP sammen...men nå orker jeg ingenting.....ikke nærhet eller noe!

....han vil lese om sv.skapet, fra uke til uke, smøre magen osv...men jeg lar han ikke få lov. Orker liksom ikke meg selv engang nå.

:grrr: :grrr:

Malinmor
15-08-2002, 21:03
Det er lov å være "drittkjærring" når vi er gravide :D For det er jo hormonene som gjør det og det kan ikke vi noe for iallefall, dere får si som meg at de får tåle litt sur samboer/kone om dagen, noe må jo de også stri seg igjennom, vi tar jo nesten hele greia med å bære frem babyen:uff: Så vi får lov å være sinna, og de må bare prøve å skjønne at vi sliter litt innimellom:eek:

Metteb: Noen menn har litt vanskelig for å virkelig skjønne at det er en baby inni magen, før den kommer ut. Mannen min prøvde å vise meg at han var intressert i sv. skapet i fjor, men det var så lite virkelig for han, men når babyen var født så var han den perfekte far og er det enda;) Men fortell han at du trenger tid sammens med han og at du vil kanskje ha litt mere oppmerksomhet mot magen, fortell at du blir lei deg:leiseg: Tror alle jenter er litt "vare" når de er gravide, jeg er også slik og føler titt og ofte at han glemmer at jeg er gravid:uff: Så jeg forteller han ofte jeg at: jeg er gravid jeg:D :D :D Lykketil iallefall:)

Maline: det er tøft å være gravid og ha en liten gutt og ta seg av i tilegg som også er "baby", du er ikke den eneste som synes det, jeg er sprekksliten innimellom og denne uka har mannen min sykemeldt seg for å være litt mere hjemme og hjelpe meg og Sebastian(var bare så ræva sliten i går):leiseg: Men det tar på kreftene og aldri kunne slappe av og bare være seg selv:uff: Vit at jeg tenker på deg og at det blir bedre snart. Vi kommer til å føle oss mye bedre når graviditeten er ute av kroppen vår og vi kan være bare ossselv:klapp: En diger :stakar: til deg vennen.

:findag:

Maline
15-08-2002, 21:15
Schmask, Happii!!!! :) :)
:nuss: