mammaijuni
10-05-2004, 12:57
Grrr...nå er jeg sint:grrr: ,jeg bruker lang tid på og sove,men nå den siste tida har jeg ikke sovet noe i d hele tatt fordi det er så mye bråk ut(vi bor midt i byen,noe som ikke er bra,og vinduene må være oppe hvis ikke får vi ikke puste)men jeg tenkte det var greit å prøve "sov i ro" ørepropper:nikker: joda,jeg sovnet,har nå brukt dem i 2 dager,og har sovet kjempe bra(sånn delevis i hvertfall)men nå har jeg kjempevondt i ørene.
Er det helt umulig å være gravid å sove bra i samme tid???
er det rart vi blir deprimert??
Hva har vi gjort galt?(hvorfor har ikke menn sånner plager)de kan jo stå og sove.
og en ting til....han vi leier hos har begynt å male vinduene på utsiden av huset,han skal male alle leilighetene han leier ut,og i dag malte han vinduene på rommet vårt mens vi lå og sov,så når jeg våknet opp luktet det maling i hele rommet,hvor lenge vi har sovet i den lukten aner jeg ikke,men hvor bra er det,nå som jeg er gravid??
Er det helt umulig å være gravid å sove bra i samme tid???
er det rart vi blir deprimert??
Hva har vi gjort galt?(hvorfor har ikke menn sånner plager)de kan jo stå og sove.
og en ting til....han vi leier hos har begynt å male vinduene på utsiden av huset,han skal male alle leilighetene han leier ut,og i dag malte han vinduene på rommet vårt mens vi lå og sov,så når jeg våknet opp luktet det maling i hele rommet,hvor lenge vi har sovet i den lukten aner jeg ikke,men hvor bra er det,nå som jeg er gravid??