PDA

Vis full versjon : Mye utflod

Limbo
21-10-2002, 16:46
Jeg synes at trusa mi er våt hele tiden jeg. Har aldri hatt det problemet før. Er det mange av dere som har mye utflod ?

Ink
21-10-2002, 16:50
Kan nok underskrive på det ja....

Føler at det renner hele tiden. Av og til kjennes det ut som om jeg har mensen. Løper da i panikk på do for å sjekke om det er blod eller ikke :bonk: Har heldigvis ikke sett en dråpe :)

Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:

Neelie
21-10-2002, 16:53
Kjenner meg igjen.... :o

Victoria
21-10-2002, 17:08
Ja, det er et problem. Kjennes litt ut som man får mensen. Prøv Vivag vaginalkapsler og/eller vanlige melkesyrebakterietabletter. Klimaet i skjeden blir ofte litt annerledes når vi er gravide...

lenesin
21-10-2002, 20:39
Bruker truseinlegg som aldrig før.Synes det er skikkelig ekkelt,samme hvor mye jeg vasker meg føler jeg meg møkkete.:(
Men det er bedre enn å ha mensen da:p !!!!

Lenesin termin 31.12.02.

Sine
22-10-2002, 01:59
Jada, her er det verre enn noen gang i hele mitt liv. Rett etter dusj og ny truse - der var det sannelig en flekk. Må bruke truseinnlegg al mas, og av og til føles det som mensblod som renner ut. Men det skal visst være normalt, så da så.

Gleder meg faktisk til dette tar slutt. Jeg synes nemlig det er mer plagsomt enn mansen en gang hver fjerde uke. Da er det liksom under kontroll.

Mange ganger lukter det skikkelig vondt også, og det synes jeg lite om :(

Sine 31+1

Isabell@
22-10-2002, 15:31
Der er ikke så ille at jeg føler jeg må bruke truseinnlegg, men det har økt betraktelig etter at jeg ble gravid. Jeg har blitt skikkelig redd et par ganger, da det kjennes ut som om mensen kommer, men det har det heldigvis ikke vært.

Zoom
16-11-2002, 23:44
:) er jo bare 5+2 eller noe.. og har kjempemye vått i trusa!
Litt ugg bugg - fordi jeg heletiden tror jeg blør.
Bruker progesteron gele - kanskje den gjør det slik..??

Klem fra Zoom

C3PO
17-11-2002, 09:15
Før nå hadde jeg alltid lurt på hvorfor noen kvinner truseinnlegg.:???:

Nå skjønner jeg det.:D Og hadde nok ikke klart meg uten!