PDA

Vis full versjon : Kan noen hjelpe?

Rewards
12-05-2004, 16:35
Hei jenter!
I dag er jeg skikkelig bekymret! Mensmurringene har tatt seg opp de to siste dagene... :trist: Snakket med jordmor i dag, men synes det var lite beroligende. Hun snakket om å sykmelde meg, noe jeg ikke vil nå ihverfall. Har noen av dere hatt sterkere murringer i uke 10/11? Trenger litt trøst nå..

mammaijuni
12-05-2004, 16:42
Har ikke hadd murring så jeg vet ikke helt hva det er,men her er i hvertfall noen:klemme: som kanskje kan trøste?...

og litt "ikke ha vondt":vibber: :vibber: :vibber:

chanel
12-05-2004, 20:19
Jeg kan ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg hadde mye mensmurringer frem til uke 15-16 ca... Dette er et tegn på at livmoren din vokser, og den vil ikke vokse hvis ikke babyen vokser, så murringene dine er et godt tegn!!:) Du nevner jo ingenting om blødninger, og da sier jeg det bare sånn... murringer er bra. Husker at hvis jeg gikk en dag uten murringer i begynnelsen, så ble jeg redd, og trodde at noe var galt, he he...Alle er vi forskjellige:) Nei, ikke noe å bekymre seg over lille venn...

Chanel 33+3

Rewards
12-05-2004, 20:52
Åhhh, tusen takk begge to!! Nå føler jeg det mye bedre! :klemme: Mine tanker har vært at mensmurringer hører til mensen liksom.. :flau:

julibe
12-05-2004, 21:17
Jeg hadde veldig sterke "mensmurringer" da jeg var omtrent så langt på vei, dvs 10-12 uker. Jeg ble nesten helt sprø av det i perioder, for det var fryktelig slitsomt! Jeg tydde faktisk til et par paracet en gang i mellom, for å få slappe litt av.

Men som andre her har sagt, det er ufarlig, og kommer av at livmora vokser.
Men plagsomt, ja det kan det være...

Rewards
12-05-2004, 21:22
Jeg hadde veldig sterke "mensmurringer" da jeg var omtrent så langt på vei, dvs 10-12 uker. Jeg ble nesten helt sprø av det i perioder, for det var fryktelig slitsomt! Jeg tydde faktisk til et par paracet en gang i mellom, for å få slappe litt av.

Men som andre her har sagt, det er ufarlig, og kommer av at livmora vokser.
Men plagsomt, ja det kan det være...

:skratte: Det med paracet tenkte jeg på før i dag også. Ikke bare er det vondt og ubehagelig, men man blir sprø som du sier.

Uansett er det så godt å høre jeg ikke er alene. Har en god venninne som er gravid i 12 uke nå, hun har ikke merket noe i magen.

Tania
13-05-2004, 01:08
Jeg kan ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg hadde mye mensmurringer frem til uke 15-16 ca... Dette er et tegn på at livmoren din vokser, og den vil ikke vokse hvis ikke babyen vokser, så murringene dine er et godt tegn!!:) Du nevner jo ingenting om blødninger, og da sier jeg det bare sånn... murringer er bra. Husker at hvis jeg gikk en dag uten murringer i begynnelsen, så ble jeg redd, og trodde at noe var galt, he he...Alle er vi forskjellige:) Nei, ikke noe å bekymre seg over lille venn...

Chanel 33+3
:nikker: signerer..

...og når murringene gir seg, ja da kommer kynnerne :blunk: