Vis full versjon : Kan noen hjelpe?
Hei jenter!
I dag er jeg skikkelig bekymret! Mensmurringene har tatt seg opp de to siste dagene... :trist: Snakket med jordmor i dag, men synes det var lite beroligende. Hun snakket om å sykmelde meg, noe jeg ikke vil nå ihverfall. Har noen av dere hatt sterkere murringer i uke 10/11? Trenger litt trøst nå..
mammaijuni
12-05-2004, 16:42
Har ikke hadd murring så jeg vet ikke helt hva det er,men her er i hvertfall noen:klemme: som kanskje kan trøste?...
og litt "ikke ha vondt":vibber: :vibber: :vibber:
Jeg kan ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg hadde mye mensmurringer frem til uke 15-16 ca... Dette er et tegn på at livmoren din vokser, og den vil ikke vokse hvis ikke babyen vokser, så murringene dine er et godt tegn!!:) Du nevner jo ingenting om blødninger, og da sier jeg det bare sånn... murringer er bra. Husker at hvis jeg gikk en dag uten murringer i begynnelsen, så ble jeg redd, og trodde at noe var galt, he he...Alle er vi forskjellige:) Nei, ikke noe å bekymre seg over lille venn...
Chanel 33+3
Åhhh, tusen takk begge to!! Nå føler jeg det mye bedre! :klemme: Mine tanker har vært at mensmurringer hører til mensen liksom.. :flau:
Jeg hadde veldig sterke "mensmurringer" da jeg var omtrent så langt på vei, dvs 10-12 uker. Jeg ble nesten helt sprø av det i perioder, for det var fryktelig slitsomt! Jeg tydde faktisk til et par paracet en gang i mellom, for å få slappe litt av.
Men som andre her har sagt, det er ufarlig, og kommer av at livmora vokser.
Men plagsomt, ja det kan det være...
Jeg hadde veldig sterke "mensmurringer" da jeg var omtrent så langt på vei, dvs 10-12 uker. Jeg ble nesten helt sprø av det i perioder, for det var fryktelig slitsomt! Jeg tydde faktisk til et par paracet en gang i mellom, for å få slappe litt av.
Men som andre her har sagt, det er ufarlig, og kommer av at livmora vokser.
Men plagsomt, ja det kan det være...
:skratte: Det med paracet tenkte jeg på før i dag også. Ikke bare er det vondt og ubehagelig, men man blir sprø som du sier.
Uansett er det så godt å høre jeg ikke er alene. Har en god venninne som er gravid i 12 uke nå, hun har ikke merket noe i magen.
Jeg kan ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg hadde mye mensmurringer frem til uke 15-16 ca... Dette er et tegn på at livmoren din vokser, og den vil ikke vokse hvis ikke babyen vokser, så murringene dine er et godt tegn!!:) Du nevner jo ingenting om blødninger, og da sier jeg det bare sånn... murringer er bra. Husker at hvis jeg gikk en dag uten murringer i begynnelsen, så ble jeg redd, og trodde at noe var galt, he he...Alle er vi forskjellige:) Nei, ikke noe å bekymre seg over lille venn...
Chanel 33+3
:nikker: signerer..
...og når murringene gir seg, ja da kommer kynnerne :blunk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.