PDA

Vis full versjon : Hjelp meg!!!

80sophie
13-05-2004, 16:33
Nå er jeg skikkelig nervøs:nervøs: . I de siste dagene har jeg hatt brunfarget utflod. Det er ikke blod. Men slim med brunt i. ( sorry detaljene ) Hva i huleste er dette?? Er det noen fare for :baby: min??? Jeg skal til legen i morgen på min føste kontroll. Men har begynt å tenke å da....................:undrer: . Kan noen være så snille å hjelpe meg, hvis dere har opplevd det samme eller vet noe om det?

Nordstjernen
13-05-2004, 16:47
Det trenger ikke være noe galt.
Det er mye som kan føre til at utfloden får litt blod med seg ut, som f.eks. irriterte slimhinner, blødninger etter samleie o.l.
Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se.
Skal krysse fingrene for deg!

Tania
13-05-2004, 16:52
Signerer Nordstjernens innlegg...og legger til at så lenge du ikke har magesmerter og blødningene ikke øker på så er det et godt tegn.

Lykke til :klemme:

80sophie
13-05-2004, 16:53
takk!! Du er snill du!!:flau:

Heldigvis har jeg time til legen tidlig i morgen så jeg slipper å sitte og gruble så mye lengre.

Tidl. bruker
13-05-2004, 18:45
Nå er jeg skikkelig nervøs:nervøs: . I de siste dagene har jeg hatt brunfarget utflod. Det er ikke blod. Men slim med brunt i. ( sorry detaljene ) Hva i huleste er dette?? Er det noen fare for :baby: min??? Jeg skal til legen i morgen på min føste kontroll. Men har begynt å tenke å da....................:undrer: . Kan noen være så snille å hjelpe meg, hvis dere har opplevd det samme eller vet noe om det?
Hei, hadde det samme, bare med blod...Ingen fare så lenge brystene er ømme, og kvalmen melder seg med jevne mellomrom.... :lykketil:

80sophie
13-05-2004, 22:57
Det høres egentilg betryggende ut. For ømme er de ihvertfall, og formen er rævva mildt sagt. Har egentlig en god følelse, men det kan være ønsketenkning. Skal gi dere full rapport i morgen etter jeg har vært hos legen :lykketil:

Trultejenta
19-05-2004, 21:32
Hvordan gikk det hos legen 80Sophie??
Håper alt var bare bra! :nikker:
Jeg har selv slitt med mye brun utflod...hadde en bitteliten blødning også en gang når jeg var på toalettet. Men det ble aldri no mer av det. Legen sa jeg bare skulle slappe av så lenge det ikke var smerter og så lenge det ikke økte på med blod. Men har som sagt brunt konstant (i litt over en uke)...selv om det er i små mengder. Er bekymret selv...men var på gu for en uke siden, da etter den lille blødningen og en halv uke med brun utflod, og etter gu'en å fortelle var alt bare bra - som det skulle. Men det jeg er redd for er MA....
Men burde ikke det komme mer blod eventuelt mer gul/brunt om noe var galt? Det utstøtes jo etterhvert med MA også? eller? Det har avtatt med meg....jeg har mye mindre farget utflod nå enn for litt siden...men holder fortsatt på med truseinnlegg..
Håper noen kan svare meg, og så håper jeg alt er bra med deg 80sophie.

:klemme: fra Trultejenta

Trultejenta
19-05-2004, 21:33
og jeg kan jo også legge til at formen er ikke på topp. Kvalm med en gang jeg begynner å bli sulten.. Små vondt i korsryggen, trøtt og sliten hele tiden, og tisser USANNSYNLIG mye og ofte... Så vi får håpe alt er bra..