Vis full versjon : verene har vært til UL (igjen!)
MokkMokk
21-10-2002, 22:38
Og der sto alt bare bra til - jeg har et knøtt på nøyaktig 10 mm i magen min,
som er akkurat passe stor i forhold til hvor lang jeg er kommet. :klapp::klapp::klapp:
Vi så igjen hjertet slå som bare det :D, og hCG-verdien min har økt fra 22500 til ca 62500 fra forrige mandag.
Det var visst tilfredsstillende.
Så nå gir sykehuset "slipp" på meg - all den tid alt nå ser fint og normalt ut,
og at mistankene deres om XU, viste seg å være feil.
Jeg skal på første svangerskapskontroll 30. juni, skal bli godt å bli behandlet som en GRAVID nå fremover,
og ikke som et medisinsk tilfelle! :p:p:p
Klem fra en enda litt mer lettet
verene 6+6
Så flott, Verene!!
Etter så mye usikkerhet, fortjener du å virkelig kose deg med tanken på at alt står bra til!
Gretchen
21-10-2002, 22:54
Hyggelig at det går så bra med deg, og at alt ser ut til å gå bra. Jeg ser du lider av sammen "syken" som jeg gjør, for du skal vel ikke til kontroll 30.juni? Kankjse 30. oktober....?
Morsomt å se at det ikke bare er meg som surrer med hjernen.
Lykke til videre.
Klem Gretchen ;) 8+0
MokkMokk
21-10-2002, 22:59
30. oktober ja!! :bonk::bonk::bonk:
Ikke første gangen i det siste, at jeg skriver/snakker/gjør ting feil,
for ikke å snakke om alle de gangene jeg glemmer/ mister/ skumper/ snubler/ søler! :lol:
Jaja..godt flere lider under samme fenomenet ;)
:klem:,
:klapp: :klapp: :klapp:
Det var godt å lese!!!!! Litt dumt at man blir skremt sånn unødvendig da, men bra at de tok feil!!
Kos deg med et normalt svangerskap!!!!
Verene!
Hvordan vet de terminen din så sikkert og at fosteret skal være 10 mm nå?
Jeg fikk beskjed om at det hadde vokst normalt, selv om det bare målte 6,4 mm. Trodde jeg var ganske sikker på unnfangelsestidspunktet, men kanskje det var senere enn jeg tror?
Jeg vil ikke bekymre meg for dette nå, bare være glad. Men hvordan bestemte de terminen din? På en tidligere UL, og så differansen derfra?
Gratulerer uansett!:klapp:
MokkMokk
22-10-2002, 01:32
De bestemte ikke terminen min direkte, men jeg VET når unnfangelsen skjedde - EL-tester og temping forteller meg når EL var,
og denne gangen hadde vi kos bare èn gang i forbindelse med EL; 2 dager før.
Dermed er man ganske sikker på når man skal begynne å regne ut fra,
og siden jeg hadde EL senere enn det som er vanlig, har vi gått ut fra EL dag, regnet 14 dager tilbake og fra denne dagen lagt til 280 dager
(selv om dette da ikke blir reelle siste mens' første dag).
Det blir 7 fullgåtte uker i morgen, og termin 10. juni.
Jeg er klar over at dette kan bli endret senere, men poenget mitt var at de nå tar MINE beregninger i betraktning
(i motsetning til første gang... :sint: )
Legen sa at 10 mm stemte bra med 7 uker, men det er vel muligens et slingringsmonn her vil jeg tro? :)
PS: En lege på sykehuset fortalte meg at det hender i blant at et befruktet egg går i "dvale" i noen dager,
at dette kan forsinke utviklingen helt i starten, men at det ikke er noe som er farlig eller unormalt.
Kanskje det kan spille inn på de første millimetrene? :uff:
Klem fra
Dette var gode nyheter Verene :klapp: :klapp: :klapp:
Nå må du bare kose deg med :baby: i magen.
Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:
Hei Verene!
Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg, siden jeg ikke har fulgt med på sidene den siste uken (Har hatt ferie..)
Ble såå glad når jeg så det gikk bra :klapp:
Jeg har vært temmelig nervøs den siste uken selv, hatt noen blødninger, så jeg tenkte jo at nå går det åt skogen igjen....
Fikk ul i forrige onsdag, alt så bra ut, selv om legen bare så en flekk.. Skal tilbake å ta ny ul 31/10. Håper jeg ser mer da!
Klem Camilla
6+6
Juhuuuuuuu:klapp: :)
Så flott, Verene!!!!
Men jeg trodde det var tvillinger jeg da...:)
Klem fra Beate, 19+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.