Vis full versjon : Hvor mange barn?
Hvor mange barn kunne du tenke deg å få og hvor tett vil du ha dem ?
Selv vil jeg ha 2, Max 3! skal vi ha flere enn 3, må vi kjøpe større bil, og det blir dyrt :nikker:
Vil ha barna så tett som mulig, har faktisk ikke tenkt å begynne på prevansjon etter fødselen.. :gal: men det sier jeg før jeg har vært igjennom den da :skratte: Kan jo hende jeg totalt forandrer mening etter fødselen :)
Jeg vil ha et barn til(venter den første), om det blir flere vil tiden vise :blunke: Hvor tett mellom barna??hmm :undrer: max 4 år mellom...Jeg har ikke fast jobb og gå til etter dette svangerskapet,må se an jobb situasjonen videre før vi bestemmer oss for nr.2 :nikker:
Jeg venter den fjerde nå, og ettersom jeg vet at dette er sist gang jeg jeg går svanger har jeg bestem at jeg skal kose meg:nikker: Men lett er det ikke når en sliter med en kraftig forkjølelse og kjenner at bekkenløsninga er på tur. men nyte det skal jeg.
mammaijuni
19-05-2004, 13:06
Jeg venter min første nå(skulle egentlig vente noen år,men men)MEN nå blir det leeeenge til neste gang...hmm..må vel passe meg for hva jeg sier så jeg ikke sitter her til neste år:flau:
jeg og hadde planer om å vente noen år...men det gikk ikke etter planen :flau: Nå er jeg kjempeglad for det ble sånn det ble :nikker:
Hei, jeg har ingen fra før bare første underveis, men jeg kunne hvertfall tenke meg en til hvertfall. Og jeg vil ikke ha så lange mellomrom mellom, for jeg synes det er bedre om ikke aldersforskjellen blir så stor mellom barna!!!:baby:
lille nurket:)
20-05-2004, 22:48
Hadde også tenkt å vente litt med denne,men veldig glad for slik det ble:nikker:
Jeg hadde bestemt meg for å ha to tette barn
men hadde jo også tenkt å være ferdig med utdannelse
så nå blir det vel en del år mellom de kanskje 4 år.
Vil helst ha begynt på sykepleien før nestemann
Raquelita
06-07-2004, 12:39
Eg vente jo mitt andre, og det blir ca. 14 mndr mellom de:nikker: så skal eg vente i 7 8 år før me få 2 til...:hyper:
jeg venter mitt første barn, og skal ikke ha barn igjen det første året. vi har snakket om at det er passe med ca tre år mellom detm. så da får vi se da vettu:)
jupiter_c
07-07-2004, 22:21
hmmm... kan ikke svre på hvor mange jeg vil ha... men nå venter jeg min andre, og det vil bli med 20 mnds mellomrom... ville egentlig ikke ha dem så tett... men når det nå har skjedd er jeg glad :)
hvor mange jeg vil ha, og hvor tett kan jeg nok svare bedre på etter at dette lille nurket har kommet ut.. hihi
Går gravid med min første nå, ei lita prinsesse :)
Så hvor lenge det går før neste kommer aner jeg ikke, men jeg ønsker at det ikke skal være så lenge mellom dem.
Ønsker meg 2-3 unger, men det tar jeg jo som det kommer :)
Tok foresten en test som har stemt på veldig mange, tok den først på mor å den viste rett, så på meg selv, den viste først en jente (som ultralyd bekreftet noen dager etterpå) å så viste det en gutt å dermed var det stopp for meg. Så får vi se om det stemmer da :)
Shira-78
19-07-2004, 18:35
dette er mitt siste svangerskap :lettet:
har en nydelig datter fra før som blir 3 år.. har mine engle døttre også.. ulvepappa har en sønn på 5 år fra et tiligere forhold.. så bebisen som blir født nå er vår goklomp.. så det holder nå.. er fornøyd med 3 svangerskap med inn og ut av sykehuset.. :klemme:
Jeg venter den fjerde nå, og ettersom jeg vet at dette er sist gang jeg jeg går svanger har jeg bestem at jeg skal kose meg:nikker: Men lett er det ikke når en sliter med en kraftig forkjølelse og kjenner at bekkenløsninga er på tur. men nyte det skal jeg.
Var fast bestemt på å sterilisere meg da jeg var gravid med nr 4, men nå tat jeg meg i at jeg stadig oftere titter innom SG...:flau:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.