Vis full versjon : Så stille her....Mossa hvor er du????
Jeg er nå 3+5...like merkelig hver gang jeg skriver det! hehe
Formen er : trøtt, verker og stikker masse i livmorområdet, puppene er ømme og hardere og jeg sipper over de merkeligste ting...som i går når jeg ikke fant AKKURAT den BH en jeg skulle hatt på meg! :lol:
Tenkte jeg skulle ringe gyn om noen dager for å få kommet og tatt blodprøver...levere urinprøve for å få det ordentlig bekreftet!
Fatter det ikke helt ennå! :D
Ellers nyter jeg følelsen jeg får hver gang jeg ser på de to blå strekene som er på CB en som ligger i skapet på badet
:happycry:
Hvordan er det med deg???
:vink:
Nå hadde jeg skrevet det lange innlegget - og så var jeg ikke innlogget og alt jeg hadde skrevet datt bort. :???:
Ja, ja - sliter litt med innlogginga, men det kommer seg vel etterhvert.
Litt lite aktivitet her inne enda ja, men det raser vel på med gravide etterhvert skal du se. Jeg tusler litt rundt omkring, men kjenner at det liksom ikke har gått helt opp for meg enda. Går liksom og venter på at mensen skal komme. Har absolutt ingen symptomer, ikke trøtt og puppene er som vanlig (slappe og myke):D .
Har hatt litt stikking nederst i magen noen ganger og det kan vel være det eneste som tyder på at noe skjer (har alltid hatt det når jeg har vært gravid og det begynner jo å bli noen ganger).
Kommer nok til å vente litt med å ringe legen jeg, orker ikke å stresse med det. Sist gang jeg var gravid (2. aborten), så fløy jeg til lege og ul ganske ofte på grunn av blødninger og bekymringer -- og jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker det denne gangen. Tror jeg vil be om en ul rundt uke 14, siden jeg mistet i uke 13 begge gangene. Vi får se....
Du - jeg lurer på en ting: Hvor finner du antall uker + dager du er på vei, husker jeg fant det en plass sist jeg var gravid?
Nei, vi skrives vel en masse senere - har fridag i dag jeg, og tenkte jeg skulle få vasket litt i huset. Ha en fin dag og kos deg med de to blå!
Klem fra Mossa
Jeg synes terminkalenderen på denne er grei www.svanger.no
Ellers sitter jeg her på jobb og prøøøøøøøøøver og ikke sovne!!!
Skal rett på møte med byggeleder etterpå (holder på og bygge hus), og kjenner at det ikke passer øyelokkene mine :sover:
Grunnen til at je gønsker tidlig UL er at jeg brukte dobbel Pergo og Profasi denne mnden. Jeg hadde to eg gpå 18 mm dag 12 da profasien ble satt, så gyn var veldig opphengt i dette at det kunne faktisk bli :baby: :baby: .....
Men det får vi ta som det kommer! Tviler jo litt på det da...
Vi får snakkes i morgen...
MÅ få gjort noe på jobb nå...sukk....tankene flyr jo som sommerfugler....
hehe
bibi:vink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.