PDA

Vis full versjon : Noen som vet om en bra gynekolog i Trondheim?

BabyBlue
22-10-2002, 19:03
Jeg vil gjerne til en gynekolog som er spesialist i barnløshet, og gjerne ei som har UL apparat, at det er en kvinne er også en fordel.

Noen som vet?

LilleMy
23-10-2002, 14:16
Prøv Medicus ved Leutenhaven. Var hos en dame for ultralyd der.
Veldig rolig og behagelig der. Anbefales!

Tror også de er spesialister i barnløshet.

Tigris
24-10-2002, 14:29
Jeg anbefaler Terje Sørdahl på det varmeste!!! Han holder til på Spesialistlegesentret i "Fokus-bygget"...

Jeg gikk til han etter at vi hadde prøvd å bli gravid i 14. mnd. Han var kjempe hyggelig og veldig flink!

I am
24-10-2002, 15:16
Jeg har brukt Kristin Offerdal hos Medicus i Sverres gate, de er en del av Spesialistlegesenteret. Hun har ul på kontoret. Kun er kjempehyggelig og flink! Ellers er vel Terje Sørdahl den flinkeste på barnløshet i Trondheim, og bortsett fra at han er mann skal han være helt super. :D

Klem.

OlleBolle
27-10-2002, 16:23
Terje Sørdal jobber nå på Medicus (ikke på Spesialist legesenteret)
Kristin Offerdal jobbet tidligere på Gyn på St Olav.
Var til UL hos henne i forrige uke og fikk endelig vite at jeg har en nydelig jente i magen!
Hun var veldig trivelig!

Noba
29-10-2002, 21:30
Eszter Vanky!! Hun er helt fantastisk synes jeg :)

Hun jobber stort sett på Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital, men har egen praksis ca. 1 dag i uka. Hun har kontorer hos Senter for estetisk laserkirurgi i Fjordgata 43. Tlf. 73 99 22 00.

Har og vært hos Sørdal - han er grei, men er jo ikke kvinne da, hvis du helst ville ha det :)

Lykke til!