Vis full versjon : Noen som vet om en bra gynekolog i Trondheim?
BabyBlue
22-10-2002, 19:03
Jeg vil gjerne til en gynekolog som er spesialist i barnløshet, og gjerne ei som har UL apparat, at det er en kvinne er også en fordel.
Noen som vet?
Prøv Medicus ved Leutenhaven. Var hos en dame for ultralyd der.
Veldig rolig og behagelig der. Anbefales!
Tror også de er spesialister i barnløshet.
Jeg anbefaler Terje Sørdahl på det varmeste!!! Han holder til på Spesialistlegesentret i "Fokus-bygget"...
Jeg gikk til han etter at vi hadde prøvd å bli gravid i 14. mnd. Han var kjempe hyggelig og veldig flink!
Jeg har brukt Kristin Offerdal hos Medicus i Sverres gate, de er en del av Spesialistlegesenteret. Hun har ul på kontoret. Kun er kjempehyggelig og flink! Ellers er vel Terje Sørdahl den flinkeste på barnløshet i Trondheim, og bortsett fra at han er mann skal han være helt super. :D
Klem.
OlleBolle
27-10-2002, 16:23
Terje Sørdal jobber nå på Medicus (ikke på Spesialist legesenteret)
Kristin Offerdal jobbet tidligere på Gyn på St Olav.
Var til UL hos henne i forrige uke og fikk endelig vite at jeg har en nydelig jente i magen!
Hun var veldig trivelig!
Eszter Vanky!! Hun er helt fantastisk synes jeg :)
Hun jobber stort sett på Kvinneklinikken ved St. Olavs Hospital, men har egen praksis ca. 1 dag i uka. Hun har kontorer hos Senter for estetisk laserkirurgi i Fjordgata 43. Tlf. 73 99 22 00.
Har og vært hos Sørdal - han er grei, men er jo ikke kvinne da, hvis du helst ville ha det :)
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.