Vis full versjon : Å så sent som sneglen går...
Lineamor
23-10-2002, 01:15
Bare et lite hjertesukk fra en med termin laaaangt ute i juni. Tiden går så sent. Det er så rart å være midt oppe i noe som er så stort og så viktig og som mest sannsynlig vil revolusjonere familien uten å kunne vite noe sikkert eller fortelle det hjertet begjærer.
Jeg tør liksom verken å planlegge fremtiden eller glede meg 100% før jeg nærmer meg de magiske 12 ukene, men det er jo så leeeenge til.
Det skulle ikke vært lov å gå med en usikkerhet så lenge - det burde biologien ha tenkt på!!!
Ventekos tiol alle junimammaer fra St.Hans mor?
Amen til den! :uff:
Trøsten er at når de første 12 ukene er unnagjot så går tiden som oftest fortere (hvis jeg husker rett). Men når termin nærmer seg så går det selvfølgelig med sneglefart igjen...
Vi krysser fingrene for at alt går bra med oss alle her i juniklubben.
Tidligere bruker
23-10-2002, 10:54
Jeg vet tiden kan gå sakte frem til 12 uker, men du kan jo prøve å finne på noe for å få tiden til å gå.
kjøpe deg noe håndarbeid, en go bok e.l.
Jeg har hatt mer enn nok å gjøre i disse ukene, har flytta inn i nytt hus:) Og om 4 dager er jeg 12+0:D
Lykke til med venting, og jeg er enig med Opus, tiden fra 12 går fortere!
Klem fra DL 11+3
Fra Maiklubben!
*sukk* Jeg sitter nesten og teller timer.... Det er helt forferdelig. Jeg har oppfunnet alle mulige tellemetoder. Når jeg må kjøpe meg nye trankapsler er jeg 8+1, når jeg er ferdig med glasset med folsyre er jeg 12+2 (jippi), når jeg er ferdig med te-esken min er jeg 7+3... Ja jeg er helt sprø i hodet mitt :bonk: :gal2:
Gleder meg til hver helg for da skifter uketallet.... *sukk* og jeg er bare 5+4 i dag.... (men på lørdag er jeg 6+0 og halveis :) )
Det er dagene på jobb som er værst for jeg er så trøtt at jeg er helt bomull i hodet. De går så sakte. Når jeg kommer hjem kan jeg bare sove (eller brodere :) )
Vi kunne ha startet "Venteklubben for sprø jenter" ;)
Men, man kan ikke sitte og tenke hele tiden på at det kan gå galt. Vi får prøve å slappe av. Det går nok bra skal du se :) :) :)
Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:
er SÅ enige med dere, ventetiden er bare sååååååå lang, man kan bli gal av mindre:gal2: :gal2:
man teller og teller, uker og dager, og håper at noe magisk skjer slik at man plutselig er ved 12 uker!!
eneste man har og se fram til er de datoene før man når 12 uker, som den neste uke, hvor jeg skal på UL...
hvis alt er gått bra der så sklal vi slippe bomben for svigers, helgen etter....
kan jo være greit at noen vet..... hvis noe (bank i bordet) skulle skje....godt å få litt tøst...
(7+3)
...i den venteklubben! :D
Er i dag 5+5 og har så utrolig lyst å fortelle den store nyheten til alle og en hver og har kjempelyst på mage som vises :latter:
Dessuten er jeg så forfærdelig kvalm... Har ikke kastet opp ennå, men er nå hjemme på 3. dagen. Gruer meg til å prøve å jobbe i morgen, vet at det er stressende der og jeg følger ikke for at arvbeidsgiveren min skal være den første til å vite om den store nyheten....
Vel, skal vi erklære Venteklubben for sprø jenter (VKFSJ) for dannet? :)
regn meg som første offisielle medlem av VKSFJ!!!!!
håper faktisk jeg får mye å gjøre de neste ukene slik at tiden går kjempefort!!!!!
Er helt klart med!!!
Klem
- Ink -
:hjerter: Termin 23 juni :hjerter:
LillianL
23-10-2002, 15:37
Jeg er også heeeelt enig, det er helt forferdelig at tiden skal gå sååååååååå sakte.... :gal2: Blir sprø av det, jeg...
Men jeg er faktisk 8+0 i dag, så det er bare 4uker igjen nå... Men det går sååååå treigt........ :bonk:
Ja,ja, godt vi har hverandre her da, til å fylle tiden med... :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.