Vis full versjon : Babysvømming?
Har dere tenkt å ha babyen på babysvømming?
Har ei venninne som har drevet med babysvømming, og hun sier vi må melde oss på nå hvis vi skal få plass. Det er i Stavanger, vel og merke.
Hva gjør dere?
Sine
Tidligere bruker
15-08-2002, 22:34
Har lyst til det ja, men gidder ikke å stresse med det ennå.
Bor ikke i en stor by som Stavanger da!!
Det virker ihvertfall veldig koselig:)
Amadala
Jeg har vært på 4( !) babysvømming kurs med storebror og gjør det igjen !!!
Vi begynte når han var 4 mnd. og siste kurset var nå i vår ! Kjempemorro og sosialt i tillegg. Sønnen min var litt treg motorisk i starten, og diiiger.... og jeg tror svømminga var særlig positiv for han som da fikk bevege seg helt fritt og lett...
Nå er han 2,5,år og stuper fra kanten, og kan svømme to meter under vann !!
Ikke alle unger trives med svømminga, noen få gav opp etter få ganger, men de aller aller fleste tok minst to kurs. Er mamma eller pappa trygg tror jeg det går fint for de fleste !
Jeg anbefaler det på det varmeste :klapp:
Klem fra Susse og lillebass 21+4:baby:
Vi har veldig lyst til å delta på babysvømming ! Vet at det er stor rift om plassene , og det er langt å kjøre til bassenget, men vi kommer til å forsøke oss. Målet er at baby skal bli litt tøffere enn mamma'n er i vannet, for jeg har litt vannskrekk og er ikke noe tess i det våte element.. Basseng er OK, men ikke sjø der jeg ikke kan se bunnen.. Pinglete ? Ja, jeg vet det, men jeg klarer ikke å gjøre så mye med det. Men jeg håper at babyen min kan bli vant til vann , og like å bade/svømme.
Lykke 24+4 :baby:
Jeg har veldig lyst til å dra på beibis-svømming... Tuller litt med at jeg skal ta med pappaen oxo, for han kan heller ikke å svømme:) Tror neppe han blir med. han har visst bare bestemt seg ofr at han ikke skal lære seg det.. Tullingen!:p
Bor i Trondheim, så det blir vel Pirbadet for min del.. Noen som vet hvordan det er med påmelding der? Er jo ganske digert så det burde være plass til mange.. men man vet jo aldri..
men jeg har tenkt å sende mann og barn alene. Jeg tror det er viktig for dem å ha noe alene. Jeg har litt lett for å ta kontrollen, og å la ham ha denne biten for seg selv så får de jo sin opplevelse.
Kanskje er jeg sær.
Synes absolutt ikke det var sært tenkt!!
Har jeg hatt sjangsen ville jeg ha sendt pappaen jeg oxo.. Kjempe viktig at bare de to får gjøre noe sammen oxo. Lett å holde pappaen "uttafor" den første tiden. Synes det blir fokusert altfor mye på "Mor og barn" jeg...
"Snart pappa" her, og jeg har vel bestemt at "snart mamma", ikke får være med på babysvømming...
Kan til nød godta at hun sitter ved bassengkanten, men tror faktisk at det til slutt blir nedstemt det og... Babysvømminga er noe jeg vil gjøre sammen med min sønn/datter, slik at vi kan knyttes nærmere til hverandre..
Mor har jo tross alt "9 mnd'er" + en ganske stor nærhet i starten, så vi fedre må jo "sluke" til oss det vi kan få... :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.