PDA

Vis full versjon : Vkfsj!

Neelie
23-10-2002, 13:28
Venteklubben for sprø jenter
Hittil er følgende innmeldte:
Ink
Bobla
Smurfemamma
LillianL

Ja til at tiden går kjappere frem til 12 uker!!
:latter:

LillianL
23-10-2002, 15:38
Jeg vil være med!!!! :D

Er 8+0 i dag.... Går treeegt fram til 12+0,ja...

Voyager
23-10-2002, 15:57
Enn jeg som ikke vet hvor langt jeg er kommet en gang?????
Sprø som bare rakker'n!!!

UL på mandag, tiden flyr jo fram til da...not.

*urk*

Jeg har jo gjort dette før, hvorfor husker jeg ingenting??

MokkMokk
23-10-2002, 17:51
..har idag kommet til 7+1, og syns også dagene snegler seg fremover! :bonk:
Gleder meg til jeg runder 12 uker, gleder meg til magen begynner å synes,
og til jeg i det hele tatt både vil se og føle meg litt mer gravid enn jeg gjør nå om dagen.. :p

Klem fra utålmodige

Trolley
23-10-2002, 22:48
Jeg er også såååå utålmodig!:bonk: :bonk:

Jeg er bare 4+5 og det føles som en evighet til jeg er tolv uker. Da er det faktisk nesten jul.....

Har alltid forbundet svangerskap med å gå overraskende fort, men det kan ha noe å gjøre med at det ikke har dreid seg om mitt eget, og at man har fått vite det når det bare er et halvt år til termin.

Trodde jeg skulle bruke laaaang tid på å venne meg til tanken på familieforøkelse, men det føles så naturlig allerede.

Eden
23-10-2002, 23:17
Jeg melder meg inn her jeg også! Jeg er nå kommet til 6 + 3!!!
Jøss!
Bare 6 uker igjen, litt mindre!:klapp:

Trymma
24-10-2002, 00:11
Blir sprø av å ikke kunne rope det ut til verden, men har bestemt oss til å vente til 12 uker, nå er det 8+3, og det er UENDELIG lenge igjen, og jeg føler meg så kjempegravid, men kan jo liksom ikke være det enda, har allerede rund mage, men det er fordi jeg er ganske rund i utgangspunktet, og dessuten har uante mengder oppblåst mage for tida og jeg har bare lyst å vise den likevel......

DET GÅR SÅ SAKTE!!!!

ankimor
26-10-2002, 17:35
Flott at det ikke bare er meg som går å venter da:D Så jeg melder meg også gjerne inn i venteklubben!

Hilsen Lexie
termin 6.6.03

kineh
27-10-2002, 15:14
Ja jeg holder på å bli både sprø å gal så jeg hører virkelig hjemme her.

Dette blir noen lange måneder. Men dat var jeg forberedt på. Alle de timene som skal gå med til tenking, grublig, bekynring og gråting. Håper bare jeg klarer ha noen gode stunder innimellom.