PDA

Vis full versjon : Ikke-sex et problem for oss....

Marianne
30-05-2004, 00:58
Jeg er anbefalt og ikke ha sex før jeg har passert de 12, og vil heller ikke.
I to dager nå har mannen drukket litt congac og lysten senkes ikke akkurat.
Han maser litt og ønsker så veldig, samtidig så respekterer han det at jeg ikke vil...

Problemet: Han virker så lei seg, og det er sårt for meg.
Vil gjerne hjelpe men når han er edru og ikke lukter alkohol, klarer ikke den lukta.

Så nå ligger han på sofaen, sår og lei seg, det er jeg også, men vil ikke gjøre noe jeg syns er ubehagelig for meg heller...

Huff....
Så fikk jeg slengt ut litt om dette også... *trist sår og trøtt*

Cheyenne
30-05-2004, 01:07
Uff da:klemme: Dersom du ikke har lyst og når du ikke engang er anbefalt dette så skal du ikke ha dårlig samvittighet. Du får snakke skikkelig ut med mannen din i morra om dette, så kanskje han forstår.

Sender deg masse trøste:klemme: :klemme:

Tullejenta
30-05-2004, 02:36
Det går jo an å kose med hverandre uten å ha samleie og det burde vel heller ikke være farlig for babyen. Men jeg skjønner godt at du styrer unna når han har drukket og du er klin edru. Litt kommunikasjon hjelper nok (les:f.eks. avtale om at han ikke tar initiativ til samleie eller generelt sett maser), og han setter nok veldig pris på det om du tar initiativet til litt kos når du føler for det.Håper dere snart er samkjørte igjen!

Frk.Gravid
22-06-2004, 10:32
Får håpe ting er i orden igjen da, for du har jo nå passert de 12 ukene for en stund siden!

Gratulerer, forresten...du er jo snart halvveis du :)

Marianne
23-06-2004, 09:43
Ting er bedre, men kan ikke akkurat si at lysta er helt tilbake.

Vi har kosa oss et par ganger, men siste gangen var det faktisk litt vondt så vi stoppet opp..
Har snakket masse sammen så vi har det bedre til tross for.....

Takk jenter dere er søte :klemme: