Vis full versjon : Jordmor og lege eller kun en av dem?
Går du til jordmor og lege, kun jordmor eller kun lege.
Pelen
Tidl. bruker
15-08-2002, 21:37
.
Tidl. bruker
16-08-2002, 17:03
Har kun lege pga mangel på jordmødre :bonk:
Heldigvis har jeg fått bytta til en superflink lege, istedenfor den "gamle" jeg hadde tidligere...
Sist hadde jeg begge, og syns det var betryggende.
Føler at jeg "tar plassen" til de som virkelig trenger legehjelp når jeg selv ikke er syk men gravid :blush:
Klem fra Zafir 13+5
Cazandra
16-08-2002, 17:47
Jeg har foreløpig bare legen min...men etterhvert så kommer jeg til å gå til begge to:D
8+4
Tidl. bruker
18-08-2002, 16:56
Jeg kommer til å gå annenhver gang til lege og jordmor. For hvis det er noe medisinsk galt, vil jeg ha legen til å rette opp det, men når det gjelder spørsmål og ting om fødselen, tror jeg jordmor vet bedre. Dessuten tror jeg jordmor har bedre tid til å snakke med deg. Hvis man får time da...
Klemz
Tidl. bruker
20-08-2002, 12:52
Jeg går til lege. BLir mye lege fremover har så mye hyppige blødniger!!!:(
Jeg går annen hver gang til lege og Jm jeg. Og synes det er kjempe ålraight. Legen er mer inn, måle og ut igjen, mens Jm har bedre tid til å prate.
30+4/29+1 UL
Har planer om å gå til både lege og jordmor! :)
:findag:
5+6
LeiaOrgana
23-08-2002, 14:16
Jeg går til lege og jordmor annenhver gang (tror det blir mer jordmor helt på slutten) Synes egentlig at dette virker greit.
Egentlig liker jeg bedre legen min, men det ligger noe i det at leger har mindre tid enn jordmødre.
Snoopyjenta
26-08-2002, 01:12
Bare lege foreløpig, men håper på begge deler etterhvert. Har vært mangel på tilbud her i byen, men det skal visst ta seg opp.
Lege 4 ganger i løpet av sv.skapet, jordmor resten :D
Jeg går til jordmor og lege. Var først hos legen og ble informert
om hvordan legen pleide å gjøre det med fordeling. Første time hos jordmor understreket hun at jeg kunne velge selv.
Er fornøyd med ordningen jeg har, fordi jeg har hatt og har flere plager. Det eneste er at det synes som om det er lettere å snakke med jordmor uten at jeg helt kan si hvorfor. Tror jeg får angst bare jeg er inne hos en lege, uannsett hvor fantastiske de er!:eek:
Her er det kun lege men det er fordi eg orker ikke stresse med og ordne med jordmor, Forige svangerskap prøvde eg og få tak i det men bare sure kjerringer som mente det at de ikke kunne ta mot en til.
Dessuten er legen min super grei så det funker godt nok for meg.
Jeg har gått kun til lege alle tre gangene. Og er svært så fornøyd med det. :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.