PDA

Vis full versjon : Tvillinger allikevell?

Unregistered
23-10-2002, 18:16
Føler meg litt paranoid med å stille dette spørsmålet, og velger derfor å ta det anonymt her.

Det jeg egentlig lurte på er hvor stor sjanse det er for at det kan være tvillinger allikevell, selv om det bare ble sett en på ultralyd? Er det noen som har hørt om noen som hadde to i magen, tross at ul viste én?

Tenkte veldig mye på om det kunne være to tidlig i svangerskapet, men roet meg med tanken på en etter ul. Men nå i det siste har tanken poppet fram igjen, etter en drøm jeg hadde. Jeg drømte at det ble oppdaget at jeg skulle ha tvillinger, ganske sent i svangerskapet. Og lege-folka kom med en lang forklaring på hvordan det var fullt mulig at det kunne skje, selv om ul bare viste en (desverre husker jeg ikke denne forklaringen lengre) Må jo legge til at jeg har vært sanndrømt mange ganger før, særlig når drømmene her artet seg så realistisk som denne.

Skal til legen i slutten av uka, men synes egentlig det er litt flaut å spørre om dette, så jeg håpte jeg kunne få noen svar her...

Hilsen tvilling-tviler
PS. er 29 uker på vei

Pelen
23-10-2002, 18:20
Hei!

Jeg kan ikke svare deg på hvor stor sannsynligheten er, men jeg syns det skulle være veldig veldig merkelig om de ikke oppdaget det på den ordinarie UL'n!!!

Jeg drømte selv (før jeg var på privat Ul i uke 9) at jeg ventet
6 og at en av dem var død. Men heldigvis var det, ikke sant ;)

Klem Pelen

Vianne
23-10-2002, 23:34
Legen hadde vel dessuten hørt to hjerter på kontroll også?
Og siden du har vært på ultralyd, så skal det vel litt til:)