PDA

Vis full versjon : Er redd dette skal gå til helv....igjen!

Mossa
23-10-2002, 19:04
Oppdaget litt blod på papiret da jeg var på do, veeeldig lite - men det var der. Kan vel kalles en sporblødning.....Har vært borti slike før og kan vel si jeg har heller dårlig erfaring med det.
:leiseg: :leiseg:

Vet jo at det ikke trenger å være galt, men det gjør ikke akkurat tiden framover noe mindre bekymringsfull.....

Orker ikke å fyke av gårde til lege og ultralyd, ingenting dem kan gjøre likevel. Nei, må vel bare la dagene tusle avgårde - og prøve å holde motet oppe!

Vil så gjerne ha en beibi nå!!! :baby:

Loppa
23-10-2002, 19:27
Krysser fingrene for deg. Denne gangen er det vel din tur.

:klem: :klem: :klem:

PS: Har du sett at det er PM til deg ??

Monstra
23-10-2002, 19:48
Krysser fingrene for deg...

MokkMokk
23-10-2002, 20:55
..og håper det aller beste, for denne gangen SKAL det gå bra!
Det virker som du vet hvordan du skal takle dette - jeg har vel ingen fornuftige råd i denne sammenheng,
utover det du selv har resonnert deg frem til. La tiden gå, håpe det beste, se fremover og tenke postivt.

Mange har små blødninger i begynnelsen, noen sogar gjennom hele svangerskapet,
og jammen plopper det ikke ut friske babyer til termin hos de fleste av disse.
La oss satse på at du er en av dem :)

I mellomtiden, noen gode
:klem::klem::klem::klem::klem:
fra verene fra juniklubben.

Gretchen
23-10-2002, 21:08
så jeg vet hvordan det er. Hos meg har det tippet begge veier, så det er ikke så lett å vite hva man skal tro. Legen min har saft at det er mindre sjanse for å abortere hvis man ikke går og er engstelig for det hele tiden (det er lettere sagt enn gjort) Jeg gikk og var deprimert og ventet på abort i 12 uker med den første jenta mi, da hadde jeg vært igjennom 4 SA fra før, men da var det ei som klorte seg fast gitt!
Jeg får bare henge meg på det Verene sier og sende deg noen gode :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: til trøst.
Klem Gretchen 8+2

Qatrine
23-10-2002, 21:23
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Mossa
24-10-2002, 01:58
Jammen godt å ha slike jenter, det gjorde godt!:klapp: :klapp:

Har ikke vært noe mere spor å se og jeg klarer faktisk å ikke tenke så mye på det. Er vel pent nødt, hvis ikke kommer jeg til
å bli helt :gal2: .

Loppa: Skrev en laaang melding til deg i stad, men sliter fortsatt med å holde meg innlogget så den datt bort da jeg skulle sende den. Skjønner ikke hva det er jeg gjør galt. Får prøve igjen senere!

Nå håper jeg at jeg får sendt av gårde denne!

Natti, natti!

Millus
24-10-2002, 11:15
Det MÅ gå bra...

XXXXXXXXXXXXXXXxxx alt inkludert de ømme puppene mine for det!!!!

Dahlia
24-10-2002, 13:16
Kan krysse både fingre og bein for deg nå

:stakar: :stakar: :stakar:

Monstra
24-10-2002, 13:38
:stakar:

Loppa
24-10-2002, 13:59
Så bra at du ikke ser noe mer til det !!! Nå krysser vi alt vi har for at det holder seg sånn også. :D

Tenker på deg. :klem:

Miriam
24-10-2002, 14:10
Hei Mossa,

Håper det går bra med deg! :stakar::stakar:

Husk, det jo godt gå bra også! Jeg hadde også en tidlig blødning og fikk beskjed fra legen om å ta det helt med ro noen dager. Det gikk fint med meg.

Så ta det rolig noen dager, så XXXXXer jeg fingrene for at det går bra med deg. Du skal se det er din tur nå.

:klem: :klem: Klemmer fra Miriam i maiklubben:

Mossa
24-10-2002, 17:22
Ikke nå tegn til mere spor :) , så jeg puster lettet ut for denne gang. Nei, denne spiren har tenkt å klore seg fast - det gav jeg han streng beskjed om da han tuslet inn! :D

Takk igjen for varme ord, :klapp: til dere!

Tidligere bruker
25-10-2002, 11:17
Så bra at det stoppet. Håper det går bra og at den klorer seg fast til terminen!!

:klem:

DL 11+5 fra maiklubben!

Trudelutt
25-10-2002, 12:43
Så fint med hyggelig melding Mossa!

Klem Trudelutt og

:baby: