Vis full versjon : Brio vs. Simo
Mannen min og jeg venter på skattepengene, så skal vi ut å kjøpe vogn. Valget står mellom Brio og Simo kombi-vogn.
Tror nok vi blir fornøyde uansett hvilken vi kjøper, men tenkte kanskje noen har erfaringer eller tips å dele med meg?
Legger ut en vote og jeg, så kan man stemme på hvilket av de to merkene man har mest tiltro (best erfaring med) på.
På forhånd takk =)
Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men stemte Brio, for det er det vi har kjøpt selv.
Jeg tror ikke det er så store kvalitetsforskjeller, og prisene er også temmelig like. Og Brio og Simo produseres av samme selskap. Det er litt forskjell i designene, så jeg tror egentlig det hele går på smak og behag, ikke på kvalitet, bruksvennlighet eller pris.
Lykke til med valget!
Didrikka
05-06-2004, 20:41
Hadde simovogn til førstemann, og kommer til å kjøpe det denne gangen også. Når det gjelder kvaliteten så er det nok som julibe nevner ikke så store forskjellene, men det går vel heller mest på hvilken vogn man synes er finest.
Etter å ha fulgt klær og utstyrs sidene både her og på nm i to år pluss egen og venninners erfaring så er mitt klare inntrykk at simo er endel hakk bedre. Er skjelden jeg ser og hører om misfornøyde simo-kunder. Selv har jeg kjøpt teutonia, men det er en annen sak;)
IzziCreo
07-06-2004, 02:14
Har vel også som Pip fått med meg at Simo kanskje er et lite hakk bedre... En annen ting er vel at Simo har bedre kvalitet i stoffet enn Brio (tåler sol og vann). Personlig liker jeg designet bedre på Simo, og stoffet virker ikke så pløsete og "stort" som på Brio, men stramt og fint :)
Lykke til med vognkjøp :vink:
Vi har akkurat vært å kjøpt en brukt Simo kombi-vogn! Takk for alle tips, jeg fulgte rådene deres jeg :kidoki:
LilleTiger
11-06-2004, 20:31
Simo har større kallesje!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.