Vis full versjon : Korsrygg som verker!!
mrs_bean
06-06-2004, 10:43
JEg er ganske tidlig på vei, jeg merket allerede kort tid etter befrukting at det begynte å verke nederst i korsryggen.
har to barn fra før, men kan ikke huske at det gjorde så vondt til tider.
Er det flere tidlig gravide som kan si de har det samme.
Rart det der, selv med to svangerskap bak meg er jeg bekymret......! :nikker:
jeg har også det! Legen mente at det ikke var bekkenløsning :lettet: - det ville jeg kjent også fremme. Kanskje en låsning eller noe som kommer frem når man begynner å gå litt rart - og det gjorde jeg ganske tidlig:flau:
Jeg har tenkt å forsøke kiropraktor, bare for å se om det hjelper. Legen sa at det ikke var farlig, i alle fall...:nikker:
solstråla
07-06-2004, 14:26
Når jeg begynte å få bekkenløsning begynte det først med verk i korsryggen. Ble skikkelig stiv i hele ryggmuskulaturen etter hvert fordi jeg ikke klarte å rette opp ryggen godt nok. Når jeg var hos legen spurte han om jeg hadde vondt framme (symfyseområdet).
Jeg svarte nei....
:lege: spurte om han kunne kjenne på området. :au: Han fant noen punkter som det alldeles ikke var behagelig å bli klemt på. Han sa da at mange ikke er klar over smertene fremme i bekkenet, fordi de ikke kan alltid kan kjennes.
En måned senere varr det i området fremme som var vondest. Går nå til behandling hos fysioterapeut 1 gang i uken. Noe som hjelper!!
Jeg har verking i korsryggen, uten at det har noe med bekkenløsning å gjøre. Er rett og slett bare sliten etter å ha stått eller gått mye, evt lagt mye... :uff: Da hjelper det alltid med varmepose på! :kidoki:
Men legen vet nok best! :nemlig:
Tror aldri man slutter å bekymre seg over graviditetene sine, jeg! Sier jeg, og er 1.gangs... :flau: Overbekymret, jeg... :fnis:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.