PDA

Vis full versjon : Ang. Opplysningsfilmen til FUB

Peppis
06-06-2004, 23:04
"Stjeler" denne linken fra SG jeg.. :flau: Har så lyst til å høre hva dere synes om denne siden! Mange fra SG har skrevet inn også. (Inkl. meg selv. Kunne ikke dy meg..)
Jeg blir hvertfall mektig irritert når jeg leser slikt! :skrik:

HER (http://huntert.sprayblogg.no/261203011316_forbanna_svin.html) finner dere hvertfall diskusjonen. Les og døm selv!

Lille Ru
06-06-2004, 23:07
Satt og tenkte tanken selv Peppis!
Ble eitrandes forbanna her jeg satt kan man si!!!!
Klarte ikke å legge igjen en kommentar, det hadde blitt way too usaklig!
Men heldigvis klarte våre venner på SG å ta igjen!
:furie:

Nordstjernen
06-06-2004, 23:11
Slike mennesker med slik tankegang er ikke engang verdt min tid.

Jannike_79
06-06-2004, 23:19
Jeg skjønner bare ikke at det er mulig jeg.. At folk er så trangsynte er helt utrolig!! Vi får bare bøye oss i støvet for Pernille og de andre på SG som virkelig har klart å formidle ett klart budskap!!

:sinna:

Vilaela
06-06-2004, 23:33
Jeg også blir så eitrande forbanna når jeg leser sånne innlegg. Tenk at det finnes folk som tenker sånn!! :koke:

Blodtrykket forteller meg at jeg bare må holde meg borte fra å svare.....Godt Pernille er til!!

Tullejenta
06-06-2004, 23:59
Leste innlegget og det var jo særdeles barnslig argumentasjon fra en som tydeligvis ikke har den minste peiling. Pernille er som alltid flink til å forklare :nikker:

mamma_nemi
07-06-2004, 00:11
Håper det mennesket ikke kan få barn.Det der var sinnsykt grusomt skrevet.
Er det mulig!!!????jeg ble mildt talt sjokka over at noen kan skrive slikt.
brrr....

Cilo
07-06-2004, 00:40
Er det mulig??!! Ble utrolig provosert av å lese dette innlegget, ja nesten kvalm! :viking: Regner med at innlegget kanskje ble skrevet for å provosere, men det får da være grenser!! Må si meg enig med mamma_nemi, håper aldri det mennesket får barn han/hun kan føre sine (ikke-eksisterende) verdier videre til...

Athelas
07-06-2004, 11:21
Dette lar jeg meg rett og slett ikke irritere over. Det er så vidt jeg gidder å reagere, magen er like rolig nå som da jeg begynte å lese. Hvorfor? Fordi man med en gang ser at innlegget er skrevet av en høyst uintelligent person, som kun er ute etter å provosere. Kom med noe konstruktivt, unge mann. Det blir ikke verd tiden og hormonene våre, dette.

Godt skrevet av Pernille. :nikker:

Happycow
07-06-2004, 11:54
Enig med Athelas, Ikke verd å bruke tid på idioter. Flott innlegg av Pernille.

tøtta
07-06-2004, 11:56
Pernille er jo bare helt rå da:nikker:

Kjempebra skrevet :klapper: :klapper: :klapper:

Marianne
07-06-2004, 12:18
Er det mulig sier jeg bare, makan til mangel på empati for andre mennesker.
Blir oppriktig lei meg over at det finnes mennesker med sånne holdninger.

Og pernille: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp::klapp: :klapp::klapp: :klapp:
Du får virkelig sagt det.

Bounty
07-06-2004, 12:30
Er det mulig?? :boink:

Pernille svarer meget godt ja :klapp:

Maria73
07-06-2004, 12:32
:urk: som en svarte : er ikke gjerdet reparert enda???

Hvis man leser litt mer på sidene til denne fyren kan det jo se ut som at han har store problemer da.....uten at det skal rettferdiggjøre slike utsagn, men fyren har nok ingen evne til å vise empati eller medmennesklighet...

Er jo også litt bekymringsverdig at mannen faktisk jobber innen pleie og omsorg som nattevakt....hva har en person med et slikt menneskesyn å gjøre innen pleie og omsorg?

Skvise
07-06-2004, 13:12
Sjokkert !!

Pernille: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber:

Pip
07-06-2004, 13:20
:gal2:

mammami
07-06-2004, 15:12
Jeg har lest litt mer på sidene til denne krabaten, og han har ikke egentlig noe pent å si om noe eller noen som helst så vidt jeg kan se. Helt balansert er han nok heller ikke, enten han nå går til psykologen sin eller ikke...
Det er mange dumme mennesker i verden, men jeg prøver å ikke bry meg om dem. De kan få være dumme i fred.

Boffen
07-06-2004, 15:19
:yiiha: :takker: For at Pernille tok ansvar her. Jeg kjenner at jeg blir helt matt jeg da. Gidder ikke bruke mer tid på sånt.

takk Pernille

Tidl. bruker
07-06-2004, 16:30
Er det mulig??!! Ble utrolig provosert av å lese dette innlegget, ja nesten kvalm! :viking: Regner med at innlegget kanskje ble skrevet for å provosere, men det får da være grenser!! Må si meg enig med mamma_nemi, håper aldri det mennesket får barn han/hun kan føre sine (ikke-eksisterende) verdier videre til...
signerer denne..:mumle:

lilleKevin
07-06-2004, 18:12
enig:nikker:

Peppis
08-06-2004, 00:36
Hehe.. Nå har vi fått svar. Det kan leses her (http://huntert.sprayblogg.no/070604175351_et_halvt_r_etter.html)
Dumme, dumme mannen! :bokse:

K@roline
08-06-2004, 01:20
Ikke min tid heller.

Maria73
08-06-2004, 07:26
:kokko: :svimmel: :bonk: :herregud: :balla: :balla: :irritert:

en ting er at han mannen der tydligvis er mer en gjennomsnittet dum, men når jeg ser de som "forsvarer" han og som jeg etter å ha lest litt mer på sidene hans "ser opp" til denne syke gale mannen da begynner jeg virkelig å lure....