Vis full versjon : Skrytebilder fra tidligere prestasjoner:)
Det hadde vært morsomt å se hvordan de småtrollene noen av dere allerede har ser ut da;)
Legger ved bilde av mine to:kry:
Like blonde og blåøyde som pjokken min :D
Har desverre ikke muligheter til og legge ut bilder....
Herlige unger du har!!!!!
har bilde av jr... men er ikke helt klar for å legge ut enda.. er litt sjenert *ler* Gi meg litt tid til å tine opp... så skal jeg se hva jeg får ordnet :)
Herlige unger, tenker dem gleder seg til å bli storesøster
og storebror!
Har du tenkt å vente lenge med å fortelle dem at du er gravid?
Vi sa det til Mossajenta i uke 12 første gangen jeg var gravid, så oppdaget dem at fosteret var dødt uka etter. Litt mye å takle for ei jente på 2 1/2 år det, vanskelig å forklare også selvfølgelig. Vi sa at beibien var i himmelen og den første reaksjonen hennes var at hun ville også dø og dra til himmelen. Da vi sa at stjernene og månen passet på den, så var det greitt. Hadde ikke regnet med at jenta ville reagere så veldig, hun var jo så lita. Her hjemme har det gått på endel leik om døde beibier etter det og hun lurer veldig på når vi skal få en ny beibi. Tror nok vi kommer til å vente en god stund før vi sier noe denne gangen også, sist gang jeg mistet hadde vi ikke fortalt henne at vi skunne få beibi og det gjorde alt mye lettere.
Vi har tenkt å vente med å fortelle dem det... Tenkte kanskje de kunne få være med på UL'en... da ville de kunne se med det samme... Antagelig har de vel snart skjønt det tenker jeg, de er jo ikke så små lenger....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.