PDA

Vis full versjon : Tilbake på skatten..

Alice
08-06-2004, 11:39
Hei..
Må bare få ut litt... fikk brev i dag at eg e en av 20% som får skattepengan i oktober.. Hadde regna dem med i økonomien den her månden og no slit vi.
Prøve å komme ovenpå økonomisk, etter at han rota det til før vi blei i lag. og ikke får eg ferie penga heller sia eg tok dem ut når eg flytta... ser ut til å bli en mager sommer.
Men vi har fått orden på alt før den lille kommer :nikker: , det e det store måle.
Å teite ting!!

MissesX
08-06-2004, 11:45
Å skjønner deg så utrolig godt. Det er så irriterende når man får sånne overaskelser, særlig når man har lagt det inne i boka at man får penger også kommer dem ikke.

Jeg har å gått å venta på etterbetaling av noen penger nå siden januar(trygekontontoret, trenger jeg si mere)

:mumle:

Marry
08-06-2004, 12:19
Å det der er så irriterende!!Det samme skjedde oss i fjor (men du verden så deilig det var når de endelig kom i okt)

Tidl. bruker
08-06-2004, 12:20
jeg tror det går ann å få skattepengene før tiden, ring trygdekontoret å hør :)
er ikke sikker, men har lest om det en plass mener jeg.. Lykke til:)

Ruffina
09-06-2004, 20:54
Det der er skikkelig ergerlig! Vi hadde regnet med en del penger som mannen min skulle få tilbake - og solgte skinnet før bjørnen var skutt. :flau: Vi handlet ny parafinovn da det kom på tilbud. To dager etterpå fikk vi beskjed om at skattepengene kommer først i oktober. Det var de vi hadde handlet for. Jaja. Det løser seg vel!

Men irriterende. Vi vet jo at pengene kommer, heldigvis.

lilleKevin
09-06-2004, 21:08
Jeg har ikke fått noe brev, så jeg krysser fingrene og håper jeg får dem nu 18 juni. Det er så kipt å forvente noen penger så kommer de ikke.

Så en anbefalte deg å ringe trygdekontoret og spør om du kunne få dem ut, bare for å ha det sagt: Det er ligningskontoret som utbetaler skattepenger. Og de er kipe på slikt.
Noe som også irriterer meg er at blir du skyldig så legges det på en rentekostnad du også må betale. Hvis du får igjen så får du renter hos dem. MEN renten de krever hos oss er nesten dobbel så høy som den de gir oss.:urk: