Vis full versjon : Tror vi har bestemt oss nå
Vi vil kalle småen vår Roy Ivar.
-Blésha (38+1)
Bluelady
24-10-2002, 21:04
Med stor fare for å fornærme deg kraftig, men den sjansen tar jeg... jeg håper nesten dette er tull....
Sorry :)
Mamarazzi
25-10-2002, 02:20
Heisann!
Hmmmm, kanskje ikke mitt favorittnavn *hehe*, men hvorfor ikke?? Det er garantert ikke mange guttebarn som får dette navnet i dag - og det er iallefall ikke oppkonstruert!
Mamarazzi:cool:
:klapp: Kjempe flott navn :klapp:
Forstår ikke hvorfor Bluelady tror / håper at det er tull :???: :bonk:
Pia & :baby: 23+4
Lillemei
25-10-2002, 15:33
Ooops...må nok henge meg på Bluelady her...sorry...
- er vel at vi liker det selv, sant?? Roy er et navn som jeg liker godt, og det er også mulig å uttale på "mitt" språk (engelsk), Ivar er etter min morfar.
Blésha T-15
Når man først har bestemt seg for et navn, så er det fordi man liker det, og da er det kjempeskummelt å spørre andre hva de synes.
Merket selv hvor lei meg jeg ble da både pappa og farmor ikke likte det navnet jeg gjerne vil kalle babyen (Maria). Har funnet ut at det til syvende og sist er vi som bestemmer uansett, men likevel...
Jeg sendte ikke noe svar på denne meldingen fordi du ikke spurte "Hva synes dere om Roy Ivar?". Da ville dere sikkert fått mange som ja "Ja så flott" og mange som sa "Nei, ikke vår smak". Men nå sa du jo bare "Vi har bestemt oss", så hva annet kan man da si enn: Flott! Dere er heldige!!
Om jeg liker navnet eller ikke er ikke det viktigste - det viktigste er at DERE liker det. LYKKE TIL!
Zurufa
Tidl. bruker
25-10-2002, 17:31
Jeg tror at det med navn i stor grad er en vanesak!
Roy Ivar høres litt uvanlig ut til å begynne med, men når alle har hørt det noen ganger så tenker de nok ikke over at det er noe uvanlig med det!
Enig med Zurufa....; Det viktigste er at dere liker det!!! :)
Har en kompis som heter Roy Ivar, og har aldri syntes det var noe rart med det navnet.:)
Et pent navn, ganske enkelt! :) Ikke noe uvanlig, og ikke "oppstæsja", som det virker navnene må være pr i dag.
Så bra at dere har bestemt dere for navn til bebisen deres og ikke minst blitt enige:klapp:
Lykke til
Hm... Ikke helt hva jeg ville kalt gutten min. Men smaken er som baken ;)
Det er jo uansett dere som skal være fornøyd. Har dere tenkt å si begge navnene, eller bare et av dem?
Termin: 08.03.03
MillaGTI
29-10-2002, 12:38
Synes ikke det er no galt med det navnet jeg! Heldige er dere som greier å bli enige! Det blir nok ikke vi på en stund,så jeg er gla vi har litt lengre tid... *s*
Lykke til videre!
Klem,Milla (11+4) :gal2:
marianne71
29-10-2002, 13:32
Hei!
Vanskelig dette med navn!! For meg er det viktigst at jeg selv liker navnet og sambo såklart!! Jeg har flere venninner som har gitt barna navn som jeg i utgangspunktet ikke likte, men når det har gått en stund så har jeg syntest at navnene er helt ok.
Roy Ivar er et helt ok navn i mine ører!! Vil dere bruke begge navnene? Selv har jeg to barn med mellomnavn men bruker bare fornavnet. Jeg synest det er fint å kalle barna opp etter noen som har kanskje betydd noe spesiellt for en, om en liker navnet da!! Klem marianne71:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.