PDA

Vis full versjon : En som ruger og håper....Symptomer?

Eliin
08-06-2004, 17:13
Jeg satte inn to ICSI-egg for 5 dager siden, og lurer fælt på når dere som "klarte det" begynte å kjenne symptomer på noe? ... Jeg føler nemlig ingenting. Kanskje bare ekstremt trøtt og tung i kroppen, men det tror jeg mer skyldes alle hormonene man har stappet i seg.

Har vondt i puppene, men det skyldes vel også hormonene...

Noen som har lyst til å svare så blir jeg glad. Vi håper så inderlig at dette vårt 2. forsøk ICSI skal lykkes og at jeg kan joine dere alle her inne med :gravid:

Mistral
08-06-2004, 17:25
Hei Eliin!

Kan ingenting om dette, ville bare ønske deg lykke til og si at jeg krysser fingrene for deg! :lykke:

(Ellers var jeg rimelig symptomfri selv da, bortsett fra vonde pupper. Jeg merket stort sett ingenting før magen begynte å vokse... Så det skulle være håp for deg også!)

:klemme:

FruLilla
08-06-2004, 18:06
Heisann....

Ej va UTEN symptom når ej vart gravid på vårt tredje icsi....:nikker:

Eller, ej va sikker på at mensen kom,vekje om ej følte de på mej eller ej bære va negativ enkli....:undrer:
Sånn atte to daga før ej sko teste so tok ej en test.. Å jaggu vakje den positiv!!:hyper:
Sånn atte ej vekje de... Trur ikkje at du merka du e gravid for der e so monge tegn som kan være at mensen kjeme å at du e gravid...

So ej vil bære ønske dej lykke til å håpa på de beste ilag me dej...:lykketil:

:klemme:

Sarah_74
09-06-2004, 00:43
Jeg ble gravid med ICSI på første forsøk. Merket en del svimmelhet, og vondt helt nede i ryggen/bekkenet. Men det er sikkert veldig normalt å ikke kjenne noe spesielt også. Jeg syntes ventetiden/rugetiden var ganske lang ja. :sukk:

Lykke til i alle fall, :kryss: for at forsøket ditt går bra. :lykketil:

Tidl. bruker
09-06-2004, 18:01
Hei Eliin,

jeg har vært gjennom fem IVF forsøk før vi endelig lykkes. Første forsøk var jeg biokjemisk gravid så mensen kom ikke før etter 15 dager, andre gangen var helt negativ og mensen kom etter 12 dager. Forsøk 3 og 4 brukte jeg crinone, og da begynte jeg å merke mensen på dag 10. Denne gangen kom jeg meg gjennom dag tid uten antydninger til blødninger selv om jeg hadde de samme murringene som jeg hadde ved de tidligere forsøkene. Og jammen satt den ikke denne gangen :)
Jeg har også både hatt utrolig vondt i puppene, og ikke hatt vondt i puppene i rugedagene, det er det medisinene som gjør.
Dessverre kan jeg ikke gi deg noen klare svar på tegn som merkes, de kan bety begge deler har jeg erfart. Lykke til ihvertfall, håper du snart kan melde deg inn sammen med oss i februar klubben.
:lykketil:

Lusk
09-06-2004, 19:44
Hei Eliin!!

Jeg ble gravid på 1. IVF.
* Jeg kjente veldig mensmurringer - akkurat som om mensen skulle komme. Dette fra 6DPO ca.
* Jeg fikk en hold-liknende følelse på venstre side. Sikker på at det var da egget festet seg.
* Jeg fikk tidlig frostier - ble aldri varm nok!
* Ble veldig trøtt ganske tidlig. Jeg ble ikke trøtt av hormonene.
* Masse luft i magen.

Dette var noe. Lykke til :lykke:
Håper det klaffer for dere nå!

soro1
11-06-2004, 18:50
Jeg satte inn to ICSI-egg for 5 dager siden, og lurer fælt på når dere som "klarte det" begynte å kjenne symptomer på noe? ... Jeg føler nemlig ingenting. Kanskje bare ekstremt trøtt og tung i kroppen, men det tror jeg mer skyldes alle hormonene man har stappet i seg.

Har vondt i puppene, men det skyldes vel også hormonene...

Noen som har lyst til å svare så blir jeg glad. Vi håper så inderlig at dette vårt 2. forsøk ICSI skal lykkes og at jeg kan joine dere alle her inne med :gravid:hei,jeg fikk satt inn 2 icsi egg i januar , forsøk nr. 2. Hadde "menslignenede"smerter faktisk helt til jeg skulle ta blodprøven, symptonene etter både 1 og 2 forsøk var ganske like, bortsett fra at brystene ble mer øm. Jeg venter nå tvillinger, lykke til, jeg vet det er ulidelig spennende

Eliin
12-06-2004, 13:46
Takk alle dere flotte jenter som har svart meg her! Jeg er fortsatt ikke klokere på kroppen min. Har hodepine og vondt i nakken, men fortsatt og gudskjelov ikke noen blødning ennå.

Dette er spennende..... Håpe, håpe, håpe!

Gemeni
12-06-2004, 21:02
Stakkars deg. :stakar: Denne ventetiden er fryktelig. Jeg tror bare du må droppe å kjenne etter alle de symptomene som enten kan bety lykke :yiiha:eller sorg:leiseg:. Sorry! Det er lettere sagt enn gjort, jeg vet det.

Det er vel først i uke 6 og utover at en får symptomer som feks kvalme, tretthet osv, men dette er veldig individuelt. Noen får ingen symptomer, andre får alle! Selv ble jeg moderat overstimulert og måtte derfor til undersøkelse m blodprøve og ul allerede i uke 4. Da viste blodprøven graviditet og i uke 6 så vi på ul at det var to fostre der med bankende hjerte. Overstimuleringsplager kan forresten være et tegn på at det foreligger en graviditet.

Du må nok bare slite med denne usikkerheten fram til du kan ta en hjemmetest etter ca 14 dager. Og kommer ikke mensen er jo det selvfølgelig det første tegnet!

Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg! :kryss:

Småtten
12-06-2004, 21:07
Heisann Eliin! :klemme:

Kan dessverre ikke hjelpe deg noe jeg heller.

Jeg svingte veldig fra å håpe til å ikke ha håp hele rugetiden. (du kan lese alt om denne i dagboken min på SG. Pulsatilla, Lusk og Scorpion bl.a. har også skrevet mye om denne tiden)
Jeg kjente jo intens stikking i magen på rugedag 6 - 9 DPO.
Deretter fikk jeg gradvis sterkere utslag på Persona.

Det eneste jeg husker nå at jeg kjente var hetetokter. Noe jeg fremdeles har om natten.
Tror jeg var litt svimmel.

Håper inderlig du som sistemann i suksessklubben vår går ut med et stort blått kryss!

Eliin
13-06-2004, 13:54
Fortsatt ingen symptomer og gudskjelov heldigvis ikke blødning ennå. Jeg er varm hele tiden, svetter om natten og har hodepine mesteparten av dagen. Tok en test i går som var negativ, men positiv etter noen timer. I dag tok jeg en ny og der kom nesten ingen strek i det hele tatt, ikke negativ-streken heller, men kontroll-streken var der... om enn lite til trøst den da!!

Skulle ønske jeg hadde litt mer tålmodighet......Men skal nå ned i byen og kjøpe mer tester av en billigere type enn CB. Dette kan bli dyrt ellers tror jeg....