Vis full versjon : Nå er vi allerede 5 stykker
i juliklubben!!!!!!!
Synes det er kjempeflott jeg!!!
Og formen da jenter???
Her er den veeeeeeeeeeeeeeldig :sover: litt kvalm:spy: ømme pupper, reker på do jamt annenhver time nå, og jeg mensmurrer noe heeeeeeeeelt fryktelig!
Men så gøy!!! Er gode tegn alt for meg!!!hehe...
Formen er egentlig ikke så verst... må huske å spise med jevne mellomrom - så holder i hvert fall jeg kvalmen unna. Når det gjelder ømme pupper så JA: AU!!! Må jo GÅ forsiktig jo... men greit for meg:):) Ellers kjenner jeg at jeg er ganske stinn og hard nederst i magen og huden min har begynt å tyte ut talg...
...og når man snakker om sola... må på do igjen jeg;)
Er ikke kvalm i det hele tatt!!
Men er utrolig trøtt og gjesper hele dagen :sover: og svimmel!!! Og puppene er ikke ømme, men helt harde og rare når jeg klemmer på dem... (og fortsetter jeg med det, så blir de garantert ømme!)
Mensmurringer kommer og går, men er i det hele tatt i god form :) :)
og har bare ett ønske.... å slippe å være kvalm i hele svangerskapet som forrige gang... vær så snill en eller annen som bestemmer slikt :lol: :lol:
Tenker du er fornøyd nå ja, Millus! Jammen raste det ikke inn med folk her nå, herlig!:klapp:
Må jo si oppmøtet her er bra også, færske som vi er - dette lover bra for de nærmeste månedene. (Vet ikke helt om Mossamannen vil juble så for det da, blir kjedelig for han.)
Hvorfor har ikke jeg nå symptomer!:leiseg: Ikke nå ømme pupper (og jeg prøver å kjenne etter hardt, :D ), ikke trøtt (men ligger jeg nå hjemme, syk - og sliter meg ikke akkurat ut), ikke kvalm......
Men, litt mensmurringer har jeg nå da - og humøret.......Ja, jeg er i alle fall fryktelig hormonell!!!:grrr: :lol: :gladtrist
:findag:
Har ikke tørt og skrive flere innlegg i juniklubben.... Ville ikke ha deg på nakken!!!!:latter:
Men vi er vel alle fornøyd med at det kommer en flott gjeng kvinns her!!!!
Jo flere jo bedre
:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.