PDA

Vis full versjon : Nå er vi allerede 5 stykker

Millus
24-10-2002, 16:40
i juliklubben!!!!!!!

Synes det er kjempeflott jeg!!!

Og formen da jenter???

Her er den veeeeeeeeeeeeeeldig :sover: litt kvalm:spy: ømme pupper, reker på do jamt annenhver time nå, og jeg mensmurrer noe heeeeeeeeelt fryktelig!

Men så gøy!!! Er gode tegn alt for meg!!!hehe...

Monstra
24-10-2002, 16:47
Formen er egentlig ikke så verst... må huske å spise med jevne mellomrom - så holder i hvert fall jeg kvalmen unna. Når det gjelder ømme pupper så JA: AU!!! Må jo GÅ forsiktig jo... men greit for meg:):) Ellers kjenner jeg at jeg er ganske stinn og hard nederst i magen og huden min har begynt å tyte ut talg...

...og når man snakker om sola... må på do igjen jeg;)

Dahlia
24-10-2002, 16:48
Er ikke kvalm i det hele tatt!!

Men er utrolig trøtt og gjesper hele dagen :sover: og svimmel!!! Og puppene er ikke ømme, men helt harde og rare når jeg klemmer på dem... (og fortsetter jeg med det, så blir de garantert ømme!)

Mensmurringer kommer og går, men er i det hele tatt i god form :) :)

og har bare ett ønske.... å slippe å være kvalm i hele svangerskapet som forrige gang... vær så snill en eller annen som bestemmer slikt :lol: :lol:

Mossa
24-10-2002, 17:02
Tenker du er fornøyd nå ja, Millus! Jammen raste det ikke inn med folk her nå, herlig!:klapp:

Må jo si oppmøtet her er bra også, færske som vi er - dette lover bra for de nærmeste månedene. (Vet ikke helt om Mossamannen vil juble så for det da, blir kjedelig for han.)

Hvorfor har ikke jeg nå symptomer!:leiseg: Ikke nå ømme pupper (og jeg prøver å kjenne etter hardt, :D ), ikke trøtt (men ligger jeg nå hjemme, syk - og sliter meg ikke akkurat ut), ikke kvalm......

Men, litt mensmurringer har jeg nå da - og humøret.......Ja, jeg er i alle fall fryktelig hormonell!!!:grrr: :lol: :gladtrist

:findag:

Millus
24-10-2002, 17:11
Har ikke tørt og skrive flere innlegg i juniklubben.... Ville ikke ha deg på nakken!!!!:latter:

Men vi er vel alle fornøyd med at det kommer en flott gjeng kvinns her!!!!

Jo flere jo bedre

:D