PDA

Vis full versjon : Det nærmer seg..

Månestråle
16-08-2002, 00:01
Hei, kjære medsøstre!

Nå er det en stund siden jeg har fått vært inne og når jeg endelig fikk ta en titt på sidene skjønte jeg inegnting :???:
Ble først litt skuffet over endringen på siden og syntes det virket sååå komplisert, men det er det jo egentlig ikke.

Idag har jeg pakket ut igjen sykehusbagen, fordi jeg pakket den for så lenge siden at jeg var redd det skulle lukte innestengt av klærne :) De får henge ute i frisk luft til i morgen.

Begynner å føle meg rimelig klar for fødsel nå, men det drøyer sikkert noen uker til. Men det er kjempespennende å lese meldinger her og se at det faktisk sakte, men sikkert nærmer seg fødsel. -Og tilmed er overstått for noen!

Håper alt er bra med dere! Får ikke sett over alle meldingene, for det er ganske mage å gå gjennom. Men ha en riktig fin kveld, alle sammen!

Klem Månestråle T-26. (Tenk at jeg kan skrive slik også nå).

Vimsen
16-08-2002, 00:12
Javisst nærmer det seg. Om vi vil eller ikke

Synes det hele er uvirkelig enda jeg

Men det går nok opp for oss alle når vi ligger der og hyyler etter epidural :lol:

Klemmer
Vimsen T-19

Wanja
16-08-2002, 00:28
Månestråle:)

Velkommen tilbake..har ikke sett deg her før jeg....!
Men her er det da virkelig koselig..og ikke minst...man får tia til å gå:klapp: :klapp:
Skal si du er ivrig...ja du pakket så tidlig at klærne mått ut til lufting;)
Jaja,men man vil jo bare være på den sikre siden;)
Og nå har du jo kort tid igjen...jeg har 6 uker igjen og det er helt uvirkelig å tenke på...føler meg ikke klar enda,så håper jeg blir d!
Har du forresten barn fra før av?
Dette er vår første...så alt dette er nytt...men gruer meg heldigvis ikke til fødselen:cool:
Oi da...2 cm åpning allerede? :klapp: for det...men som sakt,knøtte i magen får vente på seg til pappan kommer da:D

Lykke til videre!!

Wanja34+4:findag:

Mormona
16-08-2002, 00:31
Hei, Månestråle :)

Er litt nye ting og gimikker å bli kjent med her inne, men etterhvert så går det ganske greit altså :)

Har ennå ikke pakket ferdig, men er i gang...får vel ta resten i løpet av helgen kanskje. Ser at fler og fler begynner å tenke på det så....;)

Jeg synes det er rart at ventetiden nå snart er over og at vi er i gang her i septemberklubben. Rart å begynne nedtellingen også....men nå er vi snart der og kan flytte over til nybakt mamma en etter en :)

kos deg videre

klem fra Mormona T-17

Polyanna
16-08-2002, 01:56
Oi! Og jeg som FREMDELES ikke har pakket bag... Men i dag har jeg ihvertfall skrevet liste over det som skal oppi, og i går kjøpte jeg meg CD-walkman til å ha med, så jeg har da begynt! (Kjøpte for sikkerhets skyld sånn som kan jogges med, optimist, ja!:p )

Men du har jo egentlig rett, nå nærmer det seg med stormskritt. Syns tiden går fortere og fortere, jeg! Er det normalt??!

Anne M
16-08-2002, 12:41
Syns også sidene var "fæle" og nye de to første dagene, var nesten redd jeg skulle mislike dem å mye at jeg ikke gadd bruke dem mer...
Men hva veide tyngst, jo, kontakten vi har her inne.
Så da var det bare å ta seg sammen, og lære sidene...
Med litt knoting og feilig gikk det fint... :D

Har ikke pakket bagen enda, det venter jeg med til T-30...
To uker til!! :klapp:

Rart at vi snart er nybakte mødre alle sammen, håper vi kalrer å holde kontakten på NM også?

Kos deg med magen!!!

:klem: Anne M + lillegutt 34+0 :baby: